Gå till innehåll

Vilken look ska eurythmech ha på SM? Bilder på s. 44  

127 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken look ska eurythmech ha på SM? Bilder på s. 44

Recommended Posts

Postad

Vore kul om du postade lite SNG HH's! Även om det mesta är standardsituationer så är det roligt att kommentera.

• Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Vore kul om du postade lite SNG HH's! Även om det mesta är standardsituationer så är det roligt att kommentera.

Jag försöker leta och tänka efter....men jag är väl lite för dålig på att hitta de intressanta händerna. Ska fundera hårdare :)

Postad

Jobba på fritidsforskarn! så kommer degen snart tillbaks.

Kan du nöjligtvis hjälpa ett förlegat datasnille och berätta hur man får in flera citat i samma sträng. Alltså inte trycka på citatknappen öppe i höger.

Jag vill ju svara flera i samma sträng istället för att starta nya trådar i dagboken hela tiden.

Postad

Tryck på knappen där det står "quote" upptill ovan för skrivfältet. Alternativt tryck alt+q. Tryck en gång till för att stänga citatet.

Det ska alltså se ut så här:

Om man istället vill skriva in VEM man citerar skriver man

Postad

Inga jättebra spelare, MP1 är iofs hyfsat tight.

Given all-in?

Jag funderade...

PokerStars No-Limit Hold'em Tourney, Big Blind is t200 (7 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

Hero (t1480)

UTG (t1045)

MP1 (t1325)

MP2 (t1565)

CO (t1010)

Button (t3635)

SB (t3440)

Preflop: Hero is BB with Aclub.gif, Kclub.gif.

1 fold, MP1 raises to t400, 3 folds, SB raises to t800

Postad

Knepigt läge. Hade SB bara synat är det ju instapush. Av den erfarenhet jag har brukar miniraise oftast tyda på AA/KK så egentligen bör det nog gå att hitta folden. Kan inte ge dig något bra råd faktiskt då jag själv inte vet hur jag skulle ha gjort. :?

Pushade du eller?

Postad
Alltså....så många megatomtar med vepipp över 50%....och jag är KROSSAD hela dagen. Varje session.

Sklansky $ min vän :D Du vet ju att du kommer få tillbaka det, jämnar alltid ut sig :D

Postad
Alltså....så många megatomtar med vepipp över 50%....och jag är KROSSAD hela dagen. Varje session.

Sklansky $ min vän :D Du vet ju att du kommer få tillbaka det, jämnar alltid ut sig :D

jag veeeeet....men ändå så sjukt att liksom jag vet inte....fyra månaders otur kommer på en dag liksom :S

Postad

Från record book:

Worst $ Day:

1. -$260.50 September 03, 2006

Most OOTMs in a Day:

1. 43 June 29, 2006

1. 43 September 03, 2006

Consecutive OOTM:

1. 12 May 23, 2006

1. 12 September 03, 2006

1. 12 June 04, 2006

skitdagzj1.th.png