Gäst Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Vore kul om du postade lite SNG HH's! Även om det mesta är standardsituationer så är det roligt att kommentera. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Vore kul om du postade lite SNG HH's! Även om det mesta är standardsituationer så är det roligt att kommentera. Jag försöker leta och tänka efter....men jag är väl lite för dålig på att hitta de intressanta händerna. Ska fundera hårdare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Jobba på fritidsforskarn! så kommer degen snart tillbaks. Kan du nöjligtvis hjälpa ett förlegat datasnille och berätta hur man får in flera citat i samma sträng. Alltså inte trycka på citatknappen öppe i höger. Jag vill ju svara flera i samma sträng istället för att starta nya trådar i dagboken hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Tryck på knappen där det står "quote" upptill ovan för skrivfältet. Alternativt tryck alt+q. Tryck en gång till för att stänga citatet. Det ska alltså se ut så här: Om man istället vill skriva in VEM man citerar skriver man Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Om man istället vill skriva in VEM man citerar skriver man tack Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Om man istället vill skriva in VEM man citerar skriver man tack npm8wpnh Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Eftermiddagspasset går visst enligt samma mönster. Ute ur två st på väldigt kort tid med Axs mot AA Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Mina motståndare har aldrig mått sämre än idag. Men klonka kan dom - både före och efter floppen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Det börjar bli gammalt att ni visar upp AA nu... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Fyra AA på kvällsrundan... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Inga jättebra spelare, MP1 är iofs hyfsat tight. Given all-in? Jag funderade... PokerStars No-Limit Hold'em Tourney, Big Blind is t200 (7 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) Hero (t1480) UTG (t1045) MP1 (t1325) MP2 (t1565) CO (t1010) Button (t3635) SB (t3440) Preflop: Hero is BB with A, K. 1 fold, MP1 raises to t400, 3 folds, SB raises to t800 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Knepigt läge. Hade SB bara synat är det ju instapush. Av den erfarenhet jag har brukar miniraise oftast tyda på AA/KK så egentligen bör det nog gå att hitta folden. Kan inte ge dig något bra råd faktiskt då jag själv inte vet hur jag skulle ha gjort. Pushade du eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Råd är ändå för sent Jag ville mest kolla om det var rimligt att jag tog mig tid. Jag pushade. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 HUR FAN KUNDE DEN DÄR TOMTEN SYNA MED A2S DÄR? Och varför är hans A2 bättre än min A9? Alltid... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Jag gör en så snygg read, och så köper den kuksugande sälknullarhoran ut! HUR FAN ÄR DET MÖJLIGT??? VARJE HAND Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 så hittar dom alltid megastål HU dom jävla idioterna... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Kan nån förklara varför allt kommer samma dag och varför det inte vänder? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Q4O ÄR INTE EN BRA HAND DIN JÄVLA HORA! MAN FÅR LÄGGA SIG I POKER. MEN FRAMFÖR ALLT, FÖRLORA EN HAND NÅN GÅNG! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Folk med 80/20 (!!!) ska fan inte ha händer.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Alltså....så många megatomtar med vepipp över 50%....och jag är KROSSAD hela dagen. Varje session. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Alltså....så många megatomtar med vepipp över 50%....och jag är KROSSAD hela dagen. Varje session. Sklansky $ min vän Du vet ju att du kommer få tillbaka det, jämnar alltid ut sig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Alltså....så många megatomtar med vepipp över 50%....och jag är KROSSAD hela dagen. Varje session. Sklansky $ min vän Du vet ju att du kommer få tillbaka det, jämnar alltid ut sig jag veeeeet....men ändå så sjukt att liksom jag vet inte....fyra månaders otur kommer på en dag liksom Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Jag ska gråta nu, sedan ska jag sammanfatta dagen. Stirra mig blind på siffrorna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Från record book: Worst $ Day: 1. -$260.50 September 03, 2006 Most OOTMs in a Day: 1. 43 June 29, 2006 1. 43 September 03, 2006 Consecutive OOTM: 1. 12 May 23, 2006 1. 12 September 03, 2006 1. 12 June 04, 2006 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 hur går det med spelandet . Lämnat W.O på 15$ eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts