Gå till innehåll

Bra experter att rygga, ge tips!


Recommended Posts

Tänkte att det kunde vara bra med en tråd där folk delade med sig av vilka experter de ryggar som har en bra ROI. Själv kör jag på

spelanalys.nu - finns några bra experter där.

plingdirect.com

oddsnet.com -frankie och fonseca har ROI på över 110 på ett och ett halvt år (ett antal hundra spel) Nätets bästa tennisexpert kanske?

 

Fyll på!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte att det kunde vara bra med en tråd där folk delade med sig av vilka experter de ryggar som har en bra ROI. Själv kör jag på

spelanalys.nu - finns några bra experter där.

plingdirect.com

oddsnet.com -frankie och fonseca har ROI på över 110 på ett och ett halvt år (ett antal hundra spel) Nätets bästa tennisexpert kanske?

 

Fyll på!!

 

får gärna komma in på Tipsnytt.com och kolla mina golfspel :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte att det kunde vara bra med en tråd där folk delade med sig av vilka experter de ryggar som har en bra ROI. Själv kör jag på

spelanalys.nu - finns några bra experter där.

plingdirect.com

oddsnet.com -frankie och fonseca har ROI på över 110 på ett och ett halvt år (ett antal hundra spel) Nätets bästa tennisexpert kanske?

 

Fyll på!!

 

får gärna komma in på Tipsnytt.com och kolla mina golfspel :D

h

 

hmm måste man vara medlem för att se analyser?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte att det kunde vara bra med en tråd där folk delade med sig av vilka experter de ryggar som har en bra ROI. Själv kör jag på

spelanalys.nu - finns några bra experter där.

plingdirect.com

oddsnet.com -frankie och fonseca har ROI på över 110 på ett och ett halvt år (ett antal hundra spel) Nätets bästa tennisexpert kanske?

 

Fyll på!!

 

får gärna komma in på Tipsnytt.com och kolla mina golfspel :D

h

 

hmm måste man vara medlem för att se analyser?

 

Japp, är ett ganska bra system men det är ju lätt fixat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mrbaseball som brukar posta i sportsbettingforumet på http://www.twoplustwo.com Jag har inga uppgifter om hans ROI just nu, men han skrev om det nån gång i nån tråd som säkert går att leta upp. Har i alla fall följt honom ett tag nu och allt tyder på att han vet vad han sysslar med och är klart +EV som sportsbettor. Han spelar enbart på baseball.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

www.basketbet.se har visat väldigt bra resultat i 1.5 år

 

 

ryggar du denna? Hinner man det isåfall innan oddsen sänks? Stor risk att man blir limiterad?

 

 

 

Generrellt? Någon som användersig av betal-experterna, typ tipsnytt och sådana? Hinner man rygga och får man spela någorlunda stora summor (minst 100 $) för att kunna göra en hacka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

www.basketbet.se har visat väldigt bra resultat i 1.5 år

 

 

ryggar du denna? Hinner man det isåfall innan oddsen sänks? Stor risk att man blir limiterad?

 

 

 

Generrellt? Någon som användersig av betal-experterna, typ tipsnytt och sådana? Hinner man rygga och får man spela någorlunda stora summor (minst 100 $) för att kunna göra en hacka?

 

Jag har ryggat dom sedan starten förra året och seriösare sida finns inte att hitta på nätet vad gäller betting. Grymma stålar drar dom in månad efter månad :lol: Alla borde prova och se vad man tycker om den iaf!

 

Är man bara på hugget är det inga problem att rygga spelen, visst händer det att oddsen slashas snabbt ibland men det kan man inte komma ifrån tror jag.

Dom brukar bara spela på de största bolagen så du bör inte ha några problem med limits om du inte är en riktigt storspelare och lägger över 10k per spel.. ;)

 

VM som pågår nu har börjat riktigt bra för dom.. 8-)

 

Tycker att det är smart som dom har gjort att ha satt ihop en spelskola bara för just basket, läs den och du kommer att förstå mkt mer..

 

Enligt min mening finns det ingen sport som är så spännande att följa via livescore än just basket, sen att det är riktigt lönsamt gör ju inte saken sämre..

 

OJ det blev ett "långt" inlägg men ville bara tala om hur bra jag gillar BasketBET sidan så att alla andra ha chansen att upptäcka den.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...