fl0w Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Vi som spelar satelliten för $22 är tiltade. Det stod att platsen var garanterad, star inget om nan plats nanstans i lobbyn... Hoppas andå den är garanterad. Citera
gdaily Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Det är en plats garanterad i kryssningssatelliten Citera
gdaily Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Om PartyPoker fuckat upp anmälningen igen får dom skylla sig själva. Antar att det blir som så att 1-3 får prispengar enligt klienten + att ettan får åka båt Citera
fl0w Postad 31 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2006 Men fack då... visserligen spelade jag som ett pucko heads up, men min motståndare (no offence, vem du nu är) var ingen stjärna heller. Gjorde väl ett par rejäla tabbar, men det är alltid tråkigt att åka som favorit i sista handen Citera
PartyPoker Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 1:a platsen är garanterad en kryssningsbiljett. Jag ber om ursäkt om det inte stod i klienten att så var fallet. OM det har betalats ut prispengar trots det så är det en självklarthet att ni som fått dem ska behålla dem. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts