PartyPoker Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Exklusivt för Poker.se och POKERFORUM.nu! 1 plats garanterad till Scandinavian Masters Vinnaren får 1 buy-in till Scandinavian Masters, resa och boende - värde $6.500 I höst går finalen i Scandinavian Masters på en herrgård i England. Ljuvlig miljö, schyssta prispengar och en mycket trevlig upplevelse utlovas. Det går regelbundet turneringar på Party Poker där du kan vinna dig en plats, men eftersom det är så mycket roligare att spela mot andra forum-iter så kör vi nu en satellit endast för er. När: 3 augusti Tid: 20.30 Buy-in: $30+3 Priser: 1 plats garanterad oavsett deltagarantal. Överskrider buy-in värdet av den garanterade platsen ($6.500) betalas dessa pengar ut enligt det vanliga utbetalningsschemat från plats 2 och neråt. Anmälan sker genom att man 1. Klicka på följande länk och fyller i formuläret: Formulär 2. Klickar på länken här och skriver 'Anmäld' i den tråden: Anmälan Anmälningen stänger onsdag 2/8 kl 18.00 Liten förklaring (observera att det är case-sensitive): Account name är det namn du anger när du loggar in. Screen name är det namn du har vid bordet. Kontrollera så att du inte stavar något fel en extra gång innan du skickar iväg dokumentet. För att kunna anmäla dig måste följande kriterier vara uppfyllda: 1. Du måste ha ett RealMoney-konto på PartyPoker 2. Du måste vara medlem på Pokerforum.nu, men måste INTE ha öppnat ditt konto på PartyPoker via något av forumets erbjudanden 3. Du måste ha minst $33 på ditt PartyPoker-konto onsdag 2/8 kl 20.00 Observera att du i och med att du anmäler dig samtidigt godkänner att vi drar $33 från ditt konto och anmäler dig till turneringen. Om du vill avanmäla dig så skickar du ett PM till mig så löser jag det. Alla frågor kring arrangemanget besvaras i den här tråden eller i ett PM till mig. Skicka inga frågor till moderatorerna. Det är big no-no. Dels så innebär det mer jobb för deras redan trötta ryggar, dels så innebär det ju att jag blir utan jobb Vi ses på torsdag! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Inhuman Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Har nå någon åldersgräns till Scandinavian Masters touren? MVH Jonas Citera
PartyPoker Postad 31 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2006 Japp, 18 år Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Inhuman Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 gött ( tänkte så det inte var 20 eller högre!) Citera
SouthEast Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 När spelas själva Eventet i England? EDIT: Har hittat på expressen: 17-24aug Citera
kammenbert Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 20-23 augusti är tävlingen. Citera
PartyPoker Postad 1 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Exakt, Expressen har fel uppgifter. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
pop1 Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Och på Partypoker hemsida står det: Finalen PartyPoker.com Scandinavian Masters Finalen 20-24 augusti: Flerbordsturnering - $5.000 (direkt buy-in) Antal spelare: 54 http://sv.partypoker.com/news/items/scandinavian_masters.html Citera
obby Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Hur är det med platsen om man skulle vinna? Kan man ge över den till någon annan alt. sälja den? Citera
playfire Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Hej! Jag har anmält mig via länken.( i god tid ) Jag har använt mitt korrekta användarnamn och Nick. Dock har jag bytt epostadress för ett tag sedan. Dvs Partypoker hade min gamla när jag anmälde mig. Jag har för 10 minuter sedan bytt till den rätta på Party! Anledningen till att jag kollade upp detta var att jag såg att det inte dragits några pengar till satteliten. Är jag anmäld? Om inte kan du anmäla om mig? Playfire Citera
robster80 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jag avanmälde mig genom PM igår eftermiddag men PM:et äf fortfarande oläst.. Citera
playfire Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Hej Robster! Vart och hur skickade du PM et? Alltså till vem? Citera
robster80 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Hej Robster!Vart och hur skickade du PM et? Alltså till vem? Hej Playfire! Jag skickade PM:et till "Partypoker" (trådskaparen). Citera
PartyPoker Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2006 playfire: Inom kort kommer alla anmälda upp i klienten. Kolla så att du är med där. Jag tror inte det ska vara några problem om det var fel epostadress, men man vet ju aldrig. robster80: Tror du har ett svar i din inbox nu Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
PartyPoker Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Nu ligger alla spelare uppe i klienten inför kvällens turnering. Några kunde inte registreras och här kommer skälen. Följande spelare hade inte tillräckligt på sina konton: Orsman84 bachelor_80 limmaren1234 Baghaven Följande account-names existerade inte: TheReev1 t_g_28 mee_jo MiklenSE Lycka till ikväll! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
obby Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 min fråga blev aldrig besvarad. Hur är det med platsen, kan den ges vidare ev. säljas? Citera
SouthEast Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Hoppsan I hastigheten igår så skickade jag mitt screenname istället för accountnamen... Lyckades registrera mig kl. 17:59:20 igår. Har skickat PM till dig PartyPoker Mvh Mikael - Karlskrona Citera
highbury90 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Tyngsta bustningen någonsin för mig??? Ute som trea. Citera
Hajen69 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Tyngsta bustningen någonsin för mig???Ute som trea. Tyvärr, highbury90! Det priset får nog gå till erikroxxor56 som floppade 355 med 33 på handen och torskar mot 53 i sista handen. Sådant får liksom inte hända när man är så nära... Mvh Fold69 som i tröttheten överspelade A10s All-in och slutade 7:a Citera
playfire Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Tack för en god match... Hälsningar "Engelsmannen" Playfire.... Världsklassspel.... Citera
highbury90 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Tyngsta bustningen någonsin för mig???Ute som trea. Tyvärr, highbury90! Det priset får nog gå till erikroxxor56 som floppade 355 med 33 på handen och torskar mot 53 i sista handen. Sådant får liksom inte hända när man är så nära... Mvh Fold69 som i tröttheten överspelade A10s All-in och slutade 7:a Tja, nu är vi inte samma person och det är likväl min tyngsta bustning tillsammans med någon wsop-sattelit som man var nära att klonka i. Citera
erikroxxor123 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 jo du det va tuff att åka dit men spela ju handen lite fel oxxo skulle tryckt in en liten raise då hade jag nog blivit av med han Citera
Recommended Posts