ParadiseOscar Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Vinn plats på Mediterranean Poker Cruise 2006 Sportingbet ger dig möjligheten att delta i en fantastisk medelhavskryssning mellan den 14:e och 21:e oktober. I paketet ingår inköp (€1100) till en no limit hold em-turnering och inköp (€770) till en limit hold em-turnering. Dessutom får du boende för två personer och $1000 i fickpengar! Det sammanlagda värdet är $6000. Du vinner din plats genom att delta i våra satelliter som pågår för fullt och så kommer att göra fem veckor framöver. För bara $6 kan du ta dig till den stora onlinefinalen ($430) som spelas den 27 augusti. Minimiålder 18 år. Frågor besvaras av kundtjänst (kundtjanst@sportingbet.com). Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
deadfish Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 wow, boend för 3130$ måste vara flott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 wow, boend för 3130$ måste vara flott. En veckas kryssning på fin båt för två personer. Det kostar på det, vet du! Apropå kryssningen så ser ni hela veckans schema här nedan. Lördagen den 14 oktober - No Limit Hold'em RB.50 + Add 50 €100+10 Söndagen den 15 oktober - No Limit Hold'em double chance €200+20 Måndagen den 16 oktober - No Limit Hold'em Freezeout €300+30 Tisdagen den 17 oktober - Pot Limit Omaha ReBuy+Add on €200+20 Onsdagen den 18 oktober - No Limit Hold'em Freezeout €500+50 Torsdagen den 19 oktober - Limit Hold'em Freezeout €700+70 (ingår i paketet) Fredagen den 20 oktober - No Limit Hold'em Freezeout €1000+100 (ingår i paketet) Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
deadfish Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 finns det mer info om kryssningen? var ifrån går bäten osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 finns det mer info om kryssningen? var ifrån går bäten osv. Det kan vi fixa såklart. Dag 1: Venedig - ankommer XX.XX, avgår 16:00 Dag 2: Bari - ankommer 10:00, avgår 14:00 Dag 3: Katakolon - ankommer 08:00, avgår 13:00 Dag 4: Izmir - ankommer 09:00, avgår 15:00 Dag 5: Istanbul - ankommer 19:30, avgår 16:00 Dag 6: En dag på vattnet Dag 7: Dubrovnik - ankommer 11:30, avgår 15:30 Dag 8: Venedig - ankommer 8:00, avgår XX.XX Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 WOW! Underbar resplan! Jag var i Kroatien (vid Dubrovnik) i sommar och för alla som inte bara gillar poker utan även sol och bad kan jag varmt rekommendera båtluffning/kryssning i området Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Ser väldigt intressant ut detta.... jag förmodar att man måste ta sig till Venedig själv eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kalfir Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Med $1000 i fickpengar borde du väl kunna ta dig dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseOscar Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Ser väldigt intressant ut detta.... jag förmodar att man måste ta sig till Venedig själv eller? Det stämmer att du tar dig till Venedig själv, men i paketet ingår $1000 som är avsatta till resa/fickpengar. Dessa kan säkert komma väl till pass. Mvh SportingbetOscar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Jahaja, då var även mina helger räddade vad gällde satellitspel på SB - här ska det kryssas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 För att ge er en liten försmak vad som väntar på kryssningen i den delen av världen så kan jag visa en bild från Kroatien (Hvar) på mig med en kryssare + färja i bakgrunden. F.Ö samma bild som jag kör på ProSharks. Grymt sweet ställe. Får sikta på ett återseende i höst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Ok första steget mot Venedig avklarad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KalleAnka Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 såg att massor av sajter har satelliter till denna kryssningen.. Vem är det som arrangerar den(själva kryssningen) och vilket kryssningsbolag e det som kör? var finns det mer info? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2006 Ok nu kör vi gubbar! Nån mer som skall spela denna turnering idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts