Gå till innehåll

Hur stor bankrulle?


Suron

Recommended Posts

Bill Gates verkar vara ganska snål mot sig själv, förutom att spela small stakes har jag även hört att han flyger i ekonomiklass.

 

Tacka vet jag Jerry Buss, han vet hur man bränner pengar. :)

 

HigSta_DanielNegreanu_AntonioEsfandiari_JerryBuss_083.jpg

 

Bill Gates är säkert lite snål mot sig själv. Han är dock oerhört generös i övrigt. Det räcker med att kolla hans välgörenhetsfond som han redan pumpat in ca 200 miljarder kronor i av egan slantar. Nu skall även andra rikingar ge pengar till fonden. Bla Warren Buffet. Det är generöst det.

 

Ungefär lika generöst som att Nebbis tar betalt för att lära ut sina pokerkunskaper till oss på forumet som vill lära oss hur man spelar. HAHA! Jag betvivlar inte att Nebbis är bra. Jag tror han är grym. Men ta betalt för lektioner? Hur höga hästar finns det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå och dö.

 

Om min tråd var dålig så var ditt inlägg ännu sämre. Jag vill inte dö men du som verkar så cool och tuff kan väl komma och försöka ha ihjäl mig. Jag är oerhört tveksam om dina pokermuskler är kapabla till det. Men va fan, go all-in så kanske du klonkar i en fight mot mig. Jag har aldrig slagits i hela mitt liv. Så du har väl ev+ mot mig.

 

Jag ber om ursäkt för min tråd. Jag glömde bort att blnd alla pokernördar så finns ingen med lite fantasi. Allt skall vara superseriöst och allvarligt. Gud nåde den som drömmer sig bort lite på nattkvisten. Gå och dö istället. Det låter tråkigare.

 

Jag ber härmed Nebbis och er andra pokernördar om ursäkt och lovar att bara skriva superseriösa och tråkiga inlägg om starthänder och annat megaintressant. Idioter...

 

http://www.youtube.com/watch?search=must+be+emo&v=ggK0ekmWJfY

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...