pagelius Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Bill Gates verkar vara ganska snål mot sig själv, förutom att spela small stakes har jag även hört att han flyger i ekonomiklass. Tacka vet jag Jerry Buss, han vet hur man bränner pengar. Citera
Suron Postad 30 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2006 Bill Gates verkar vara ganska snål mot sig själv, förutom att spela small stakes har jag även hört att han flyger i ekonomiklass. Tacka vet jag Jerry Buss, han vet hur man bränner pengar. Bill Gates är säkert lite snål mot sig själv. Han är dock oerhört generös i övrigt. Det räcker med att kolla hans välgörenhetsfond som han redan pumpat in ca 200 miljarder kronor i av egan slantar. Nu skall även andra rikingar ge pengar till fonden. Bla Warren Buffet. Det är generöst det. Ungefär lika generöst som att Nebbis tar betalt för att lära ut sina pokerkunskaper till oss på forumet som vill lära oss hur man spelar. HAHA! Jag betvivlar inte att Nebbis är bra. Jag tror han är grym. Men ta betalt för lektioner? Hur höga hästar finns det? Citera
qazzar Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Gå och dö. Om min tråd var dålig så var ditt inlägg ännu sämre. Jag vill inte dö men du som verkar så cool och tuff kan väl komma och försöka ha ihjäl mig. Jag är oerhört tveksam om dina pokermuskler är kapabla till det. Men va fan, go all-in så kanske du klonkar i en fight mot mig. Jag har aldrig slagits i hela mitt liv. Så du har väl ev+ mot mig. Jag ber om ursäkt för min tråd. Jag glömde bort att blnd alla pokernördar så finns ingen med lite fantasi. Allt skall vara superseriöst och allvarligt. Gud nåde den som drömmer sig bort lite på nattkvisten. Gå och dö istället. Det låter tråkigare. Jag ber härmed Nebbis och er andra pokernördar om ursäkt och lovar att bara skriva superseriösa och tråkiga inlägg om starthänder och annat megaintressant. Idioter... http://www.youtube.com/watch?search=must+be+emo&v=ggK0ekmWJfY Citera
Recommended Posts