ea_0707 Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Sjukt vad jag tiltar på "LEAVE" knappen mitt på klienten asså.. kommer åt den x antal gånger per session Citera
Govno123 Postad 14 Januari , 2008 Rapport Postad 14 Januari , 2008 Europoker har en konstig utbetalningsprocess. Om man sätter in pengar med Visa-kortet då måste man först sätta in minst 10$ med neteller och sedan ta ut hela beloppet till neteller. Citera
Sekko Postad 19 Januari , 2008 Rapport Postad 19 Januari , 2008 Att gå över från dollars till euro vore en höjdare. Citera
vetgirig Postad 19 Januari , 2008 Rapport Postad 19 Januari , 2008 Att gå över från dollars till euro vore en höjdare. Varför det ? Siter med euro har ofta högre maxrake. Citera
t3h_h4x0r Postad 19 Januari , 2008 Rapport Postad 19 Januari , 2008 be brorsan fixa lite grejer nu!!! jag som spelar 12 bord stor mej mest pa de har grejerna! 1: bet slidern som ar helt ologisk! gor den i 1 BB/klick, eller nar man drar i den sa hoppar den 1 bb! 2: behova sitouta for att fylla pa! 3: Leave knappen ar fett storande! jag kommer at den sakert 3-4 ggr per session av misstag. satt den vi chatrutan eller natt! FIXA NU!! Citera
_slipknot1_ Postad 19 Januari , 2008 Rapport Postad 19 Januari , 2008 be brorsan fixa lite grejer nu!!! jag som spelar 12 bord stor mej mest pa de har grejerna! 1: bet slidern som ar helt ologisk! gor den i 1 BB/klick, eller nar man drar i den sa hoppar den 1 bb! 2: behova sitouta for att fylla pa! 3: Leave knappen ar fett storande! jag kommer at den sakert 3-4 ggr per session av misstag. satt den vi chatrutan eller natt! FIXA NU!! agree 2 och 3! Sjukt störigt båda dessa grejer...Gärna så man kan sortera som fler skrivit. Efter nivå och efter palyers per flop osv. Citera
strater Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 agree 2 och 3! Sjukt störigt båda dessa grejer...Gärna så man kan sortera som fler skrivit. Efter nivå och efter palyers per flop osv. kan bara fylla i, framförallt tvåan, man får ju anpassa sina sitouts-rebuy så man slipper vänta på bb/posta igen! och känns fruktansvärt onödigt. En konfirmation på leave-knappen (inställbart) bör ju vara fruktansvärt lätt och gå att progga på en timme om nu att flytta runt på den är lite jobbigt Citera
Recommended Posts