Gå till innehåll

Railbird: Stora turneringar 29-30/7


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 161
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

åkte nu, I ren desperation skicka jag in mina 16k i marker med K8off, chipleadern som var bigblind i handen synar o visar upp AK, inte en chans att jag drar ut ngn. Jag är ingen van turneringsspelare, spelar normal CG NL5-10 eller 2/5£$, men efter att tiltat loss på PP CG sista tiden så testar jag lite MTT o det sjukt frustrerande o spela så många timmar, lust o slå sönder ngt, inte för att det var några omänskliga badbeats, snarare för jag gjorde en del missar plus de två sista händerna som jag blev utdragen på.

 

+400 dollar i alla fall, bättre än inget. Jag får heja fram er nu, klonka för f.n nu

 

Har ändå fått lite mer smak på tuneringar, har dragit in ett par tusen dollar på MTT sista veckan, men säkert bara varians, för jag känner mig inte speciellt bra på MTT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cassano: har precis börjat kolla och det där gick ju utmärkt:) fortsätt nu.

 

Hehe, fin flopp. Verkar som att du för tur med dig. ;)

 

114k ligger 4a.

 

Och lycka till till dig också. Det ser ju riktigt bra ut!!!

 

GJORDE! AA är inte min han idag. 46k kvar. :cry:

 

 

 

vad hände?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad la du nu, på ATQ4-brädan?

 

K 10o. :)

 

A9o när 5 synade en miniraise pre.

 

Ja den var riktigt skön! Men du, ta hem den här gamla turneringen nu. Det vore tråkigt om du sitter 6 timmar utan att dra hem några årslöner. Ok?

 

Ja. Varit nära o ändå inte många gånger i de stora på Party o stars nu. KLONK pls!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade kunnat haft monsterstacken... Har ca 180 000 hittar TT UTG höjjer upp til 35 000.. en i mittposition går all in för ca 80 000, personen efter honom ställer också in för ca 130 000.. jag viker och båda visar AK och självklart hade TT stått. Uppe i 200 000 igen nu iaf.. men svinhöga blinds 6000/12000 och höjjs om 4 minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...