Gå till innehåll

WSOP 2006: Main Event

Bluwajt

• Svars 2,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Force is Forced to Chop

Lief Force goes all-in for his last $250,000 and is called by Jamie Gold. The tension is high until both players turn over K-9. The board is no help to either and they chop the pot. Force is up to $320,000 after chopping the antes with Gold. Gold is at $26,000,000.

(Borrowed from http://www.Cardplayer.com Best pokermag ever!! :) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Leif Force Eliminated in 11th Place ($1,154,527)

Friberg, Force, Kim and Gold all see a flop of Qheart8club5heart and everyone checks to Force who goes all-in for $320,000. Friberg calls and shows Qspade10diamond. Force turns over Aheart7heart for the nut flush draw and an overcard. The turn is the 8diamond and river the Kclub and Friberg is eliminated in 11th place. The remaining 10 players will be seated at the final table and will play until one more player is eliminated.

Länk till kommentar

Friberg, Force, Kim and Gold all see a flop of Qheart8club5heart and everyone checks to Force who goes all-in for $320,000. Friberg calls and shows Qspade10diamond. Force turns over Aheart7heart for the nut flush draw and an overcard. The turn is the 8diamond and river the Kclub and Friberg is eliminated in 11th place. The remaining 10 players will be seated at the final table and will play until one more player is eliminated.

Länk till kommentar

Här är en intervju med William Thorsson, om den inte har varit uppe tidigare. Märkbart skärrad, jag tycker det ser ut som att han steamar rätt kraftigt.

http://www.cardplayer.com/tournaments/multimedia/3229?media_type=videos

900,000 feels like nothing...

Ok, förstår att han är besviken i detta nu, men va fan... får man säga så?

Länk till kommentar

Känns som ett dåligt omen

Länk till kommentar

Se där....

Länk till kommentar

Här är en intervju med William Thorsson, om den inte har varit uppe tidigare. Märkbart skärrad, jag tycker det ser ut som att han steamar rätt kraftigt.

http://www.cardplayer.com/tournaments/multimedia/3229?media_type=videos

900,000 feels like nothing...

Ok, förstår att han är besviken i detta nu, men va fan... får man säga så?

I anslutning till denna turnering: JA :lol:

Länk till kommentar

Cardplayer har bara 16 pers ppå plats för rapporteringen... det är alltså drygt 1.5 per kvarvarabnde spelare. Skickligt att bara hinna att rapportera med fem potter i timmen då..

Jag hoppas verkligen att tekniken är med oss på finalbordet, vi kommer i så fall att liverapportera hand by hand från finalbordet på poker.se (skit i presspass och exklusiva rättigheter)

Länk till kommentar

Jag ser gärna att folk klistrar in här. Kollar inte CP själv.

Nån form av bojkott eller är du bara lat? (fastän det tar exakt samma tid att sitta och reloada deras live update-sida som här)

Problematiken ligger i att jag har suttit här i 1 vecka nu och postat nyheter och bilder, och det är faktiskt enklare att posta in allt här än att säga åt alla nya newbies att det finns nått som heter cardplayer.com

Länk till kommentar