Gå till innehåll

Sluta


mukkitre

Recommended Posts

Kanske låter dumt men känner att jag måste yttra mig ändå. Anyway så är jag så sjukt less på att läsa inlägg om att sajter skulle vara riggade. Ja jag vet att jag inte behöver klicka på det specifika inlägget men jag erkänner att jag är beroende av pokerforum och läser i stort sett allt. Det finns en stor anledning till att sajter inte är riggade och det är att skulle så vara fallet så skulle det troligtvis inte finnas någon som spelar längre.

 

Shit happens

Fi kommer till och från ha träffat högre kåk etc osv....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du hade satt en smartare rubrik så hade jag inte behövt klicka på din trådjävel.

 

För i den stod det verkligen inget intressant, och du slösade just bort min tid på exakt samma sätt som du beskriver i ditt fruktansvärt meningslösa inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh. Riggade sajter är ju bara ett sätt att skriva av sig lite frustruation. Ett forum är ju till för diskussioner så det är väl inte så farligt.

 

Själv så tror jag inte på riggade sajter, än, men precis som i alla branscher så dyker det förr eller senare upp hästhandlare. Även så i onlinepokerbranschen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...