Reality81 Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 har 44 alla limpat flop 54A. jag höjer pott syn. turn6. hjer pott syn. river 7. checkar han höjer pott syn han har A8 en gå all in 10 dollar med 99 jag har QQ syn 10jQ turn K stege tredje inköpet. AA höjer 5x bb en blixtgår all in med 20 dollar jag synar KK K på river. fjärde inköpet har AQ höjer preflop en synar. QQJ. all in på en jag synar han har QJ gul igen femte inköpet "edit" höjer med AJ flop 10JJ en går all in jag synar han har 89. river en Q. gul igen vad ska jag göra? Citera
León Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Vill du höra om mina utdragningar också? Citera
dlinder Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Två alternativ: 1. Lära dig leva med bad beats 2. Sluta spela poker Citera
jaha Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 testa yoga. sen tänker du på hur mycket + du har på ev-kontot och att det kommer synas på dollar-kontot snart. Citera
pimpout Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Vill du höra denna? NL500 HU. Fi: Supertomte. Han: check, jag: Preflopraise: 4bb. Flop A9Trainbow. Check. Pottbet. Syn. 5. Check. Pottbet. Syn. 5. Check. Pottbet. Allin. Syn. Jag AK, han 56. Board: A9T55. Citera
Reality81 Postad 28 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2006 Vill du höra denna? NL500 HU. Fi: Supertomte. Han: check, jag: Preflopraise: 4bb. Flop A9Trainbow. Check. Pottbet. Syn. 5. Check. Pottbet. Syn. 5. Check. Pottbet. Allin. Syn. Jag AK, han 56. Board: A9T55. haha vilka idioter det finns Citera
jaha Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Vill du höra denna? NL500 HU. Fi: Supertomte. Han: check, jag: Preflopraise: 4bb. Flop A9Trainbow. Check. Pottbet. Syn. 5. Check. Pottbet. Syn. 5. Check. Pottbet. Allin. Syn. Jag AK, han 56. Board: A9T55. sköt du honom? Citera
Komodo Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Har haft många sessioner som sett exakt likadant som din. Ngt är allvarligt fel med nätpokern när kukspelare kan hålla på så där och vinna hela tiden. Citera
pimpout Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Hade det gått att ordna via internet så. Tyvärr känns chathånen inte som att de tar tillräckligt, så man får ju vara så konstruktiv man bara kan där. Citera
Reality81 Postad 28 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2006 Har haft många sessioner som sett exakt likadant som din.Ngt är allvarligt fel med nätpokern när kukspelare kan hålla på så där och vinna hela tiden. jag är plus rätt mkt på ett år men.. dessa här sessioner ger en lite perspektiv om man slår ihop oddsen till att allt detta som hänt nu ska hända under en session. får man en väldigt liten % sats. vilket medför 1.jag skulle aldrig riskera att gå ut om det åskade nu 2.jag skulle aldrig sätta mig i en bil nu 3.undviker trappor,hissar etc 4.håller mig bort ifrån allt elektroniskt IFALL det skulle explodera. har man osannolik otur ska man väl inte ta LIVSFARLIGA risker på en chasn på en milj0on etc? det är väl dumt Citera
Djens Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Slumpen bryr sig inte om du förlorat 100 sessioner i rad på bad beats. Citera
Reality81 Postad 28 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2006 Slumpen bryr sig inte om du förlorat 100 sessioner i rad på bad beats. jag hatar slumpen Citera
Komodo Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Slumpen bryr sig inte om du förlorat 100 sessioner i rad på bad beats. Men det verkar fanimej så Om kukidioten har dragit ut 3ggr på en kväll så verkar sannolikheten öka att han ska dra ut ett par ggr till med any 2. Det kvittar ju i princip om man går all-in preflop med KK. Man VET att han kommer att syna med sin A7s och dra ut. Citera
JOCKEMEDKNIVEN Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Varför skapa sådana här skittrådar? Gå och gråt hos mamma i stället crybaby. Citera
moody Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Varför skapa sådana här skittrådar? Gå och gråt hos mamma i stället crybaby. Varför orka svara med ett skitsvar i en skittråd? Citera
bzkt Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Tycker det är dags att införa en regel där trådar med orden rigg, riggat, riggade, etc tas bort direkt. Citera
elvis77 Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Jag tycker att användare som skriver ett inlägg bara för att klaga på trådskaparen omedelbart ska bannas. Citera
JOCKEMEDKNIVEN Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Jag tycker att användare som skriver ett inlägg bara för att klaga på trådskaparen omedelbart ska bannas. Jag tycker att alla som heter elvis77 och luktar kiss ska bannas. Sen kan deras mamma ge mig en avsugning. Det jag vill säga, banna mig, vem bryr sig? Skepp å hoj EDIT: Möjligen banna för folk som har så äckligt fula avatars. Idiot. Citera
pimpout Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 EDIT: Möjligen banna för folk som har så äckligt fula avatars. Idiot. Då är ju du autobannad, eller? Citera
bzkt Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Jag tycker att användare som skriver ett inlägg bara för att klaga på trådskaparen omedelbart ska bannas. Det jag menar är att det redan finns en tråd angående riggade sajter. Klagar inte på trådskapare, utan bara vill slippa massor med onödiga trådar när det redan finns en samlingstråd angående riggade sajter. KONSPIRATION: Vad tror ni om riggade siter? Citera
Surfludde Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 sluta skriva i den här tråden då så den hamnar högst upp hela tiden, vänta ut den från listan bara.....pleease. för att ösa vatten på kvarnen ytterligare: DET FINNS INGA RIGGADE SAJTER!!! BAAAAAAH Citera
elvis77 Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Jag tycker att användare som skriver ett inlägg bara för att klaga på trådskaparen omedelbart ska bannas. Jag tycker att alla som heter elvis77 och luktar kiss ska bannas. Sen kan deras mamma ge mig en avsugning. Det jag vill säga, banna mig, vem bryr sig? Skepp å hoj EDIT: Möjligen banna för folk som har så äckligt fula avatars. Idiot. Intelligensen flödar, du har säkert bra potensial som pokerspelare Citera
Joey Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 För att besvara frågan i topic: Givetvis är expekt riggat, precis som alla andra pokersajter. Citera
MajkTheBike Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 lol Thats its FOLKS! 99% av alla trådar ser ut så här! Dagens pokertips! http://www.twoplustwo.com/ Citera
Recommended Posts