KalleAnka Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Hej alla Nu är det dax för Vegas! Jag spelar mitt andra WSOP och hoppas mina AA inte blir utdragna i år Jag kommer att skriva lite om Mig, Martin Cederkrantz, Peter Gunnarson och Andreas Jönssons ev framgångar i Main Event. Jag skriver också för tidningen PokerEuropa så ni som läser min ledare där kan du nu som jag lovat följa mig här.. Jag ska bo på Rio och det är skönt att man slipper fara omkring. Om det går bra i Main Event så stannar jag nog och spelar Bellagio Open med, Sedan bär det iväg för mig till Scandinavian Masters på nåt slott i England.. Hoppas vi får en Scandinavisk vinnare i år!!! Lycka till alla som är med i WSOP!! Kalle Anka Citera
KalleAnka Postad 30 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2006 Ja då har man landat... 41 grader kl 23.00 på kvällen, så det är bäst att hålla sig inne. Stack ner till Wynn mede Martin C och spelade lite cashgame, gick bra plussade 3k. Åkte upp till Rio igen där jag bor och knallade ner och tittade på lite wsop poker, det far kaos inne i spelrummet. alla dörrar var stängda det var överfullt med åskådare och vakterna var stenhårda. Inga fler åskådare släpptes in. Kolade på Chris Jesus Fergusen ett tag han spelade bra. Eftersom det var knökfullt och jättesvårt att se nåt givk jag upp på rummet och titta på TV där dom visade live fån fetured table. Scotty Negyn och några andra.. PG åkte ut dag 1A och jag tror inte det gick så bra för Martin C dag 1B, återkommer... Efter att ha käkat lite gick jag och spelade Craps med Tony Black, och det kunde gått bättre Men idag e det nya tag, ska över och spela en 1000 dollars turnering på Bellagio ska bli kul. sen blir det sova så man e laddat inför the big day! Citera
KalleAnka Postad 2 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Igår softade vi och sen blev det poker på Bellagio på kvällen. Spelade $1000 turnering med 268 startande, blev 9:a så det var ok. Ceder klonkade turneringen för 3 dagar sen ;) Det var samling på Bellagio igår, alla var där, Sonnert, Tobias Persson (orginalet), , Aian, westerlund, cheesecake, PG, Martin etc.. Ska ta en dusch sen e det dax! Förhoppningsvis hör ni inte av mig på 16 timmar (då har jag gått vidare) !! Have a great day! Citera
KalleAnka Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Ja då var man Wambouseled... Jag hade AK mot KK och hittade inget A... Men jag kommer på TV för dom filmade Kathy Lieber hela tiden så det kan bli kul Det blir Bellagio ikväll, ska försöka vinna 1k turneringen idag. Kul att det går bra för William och dom andra svenskarna.. Spleade med en kille på Bellagio som äger nåt stort företag i gödsel branchen Han bjöd ner mig till Texas, han ägde nåt racingteam där så vi skulle gå och titta på racing... kan bli kul! Nu ska jag knalla ner och göra av med lite comp pengar, man får sjukt bra comp på RIO hotel. får väl stanna nån månad till Citera
KalleAnka Postad 9 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Ja då var det över för denna gången Allt har varit bra och nästa år vinner jag!! Be well and may your winnings be huge!! Citera
Recommended Posts