okioki Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Skådat du Patrik Antonius vs. Erik Sagstrom de spelade om B2B? Erik vunnit $160,000. Jag läste det: http://www.highstakesreport.blogspot.com Vad tänker du? Citera
jaha Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 varför sitter de och spelar mot varandra över datorn när de alla lär vara i vegas? vågar de ej stirra varandra i ögonen eller? Citera
vetgirig Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 varför sitter de och spelar mot varandra över datorn när de alla lär vara i vegas? vågar de ej stirra varandra i ögonen eller? De kan spela fler händer per tidsenhet och raken är mindre. PS Dessutom så kan de spela nakna Citera
Hjort Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 varför sitter de och spelar mot varandra över datorn när de alla lär vara i vegas? vågar de ej stirra varandra i ögonen eller? Hur vet du att de inte gör det? Går ju att sitta med varsin laptop i knäet i lobbyn. Citera
DanLar75 Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Ja hur vet vi att de inte sitter i en ångbastu i Kiev och spelar på en moddad Amiga 500 medans de läser Proust högt óch tvålar in varandra med härsket smör och horblod? Eller kanske de bara har olike hotel och är net-poker-addicts som spelar som bäst på nätet. Tja, JAG vet inte. Vet ni? Citera
KlasMan Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Ja hur vet vi att de inte sitter i en ångbastu i Kiev och spelar på en moddad Amiga 500 medans de läser Proust högt óch tvålar in varandra med härsket smör och horblod? Fan, den där tanken har jag också tänkt ... Citera
DanLar75 Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Ja hur vet vi att de inte sitter i en ångbastu i Kiev och spelar på en moddad Amiga 500 medans de läser Proust högt óch tvålar in varandra med härsket smör och horblod? Eller kanske de bara har olike hotel och är net-poker-addicts som spelar som bäst på nätet. Tja, JAG vet inte. Vet ni? Ps. om jag har helt rätt i hur det står till vill jag faan ha fet cred här på forumet. Ds Citera
vetgirig Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Ja hur vet vi att de inte sitter i en ångbastu i Kiev och spelar på en moddad Amiga 500 medans de läser Proust högt óch tvålar in varandra med härsket smör och horblod? Eller kanske de bara har olike hotel och är net-poker-addicts som spelar som bäst på nätet. Tja, JAG vet inte. Vet ni? Ps. om jag har helt rätt i hur det står till vill jag faan ha fet cred här på forumet. Ds Antonious är i Las Vegas och spelar WSOP. Så du har mager cred har på forumet. Citera
DanLar75 Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 He He, attans och jag som verkligen trodde att jag satte den. (psst JO vo vet) Just being a ass. Citera
Cyntax Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 chip dump? Varför chipdump på b2b när man kan flytta d€g melln konton......? Citera
NötTorsken Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 chip dump? Varför chipdump på b2b när man kan flytta d€g melln konton......? För att det inte ska bli lika tydligt att antonius konto var hackat? Citera
Recommended Posts