pokerken88 Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Hejsan, jag antar att någon här inne har sett "How.Fossilman.almost.won.A.pokerstars" Vet någon vad låtarna heter i självaste filmen? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 ja vet att de stavas "raymer" men ja har ingen aning om vad låtarna heter....men han är en idol för mig och därför vill ja att hans namn ska va rättstavat =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andreazz Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 ja vet att de stavas "raymer" men ja har ingen aning om vad låtarna heter....men han är en idol för mig och därför vill ja att hans namn ska va rättstavat =) Då borde du också stava hans efternamn med ett stort "R" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 rob d - clubbed to death Tror att det är den du menar iaf. EDIT: Oj du frågade efter fler, det är den jag minns iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts