Macallan Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Efter uppdateringen har det hänt mig ett antal gånger att actionknapparna inte finns. Det går ett tag och sedan blir jag autofoldad. I HH står att jag varit disconnected men jag har samtidigt kunnat se andra spelares ageranden på andra bord så det verkar märkligt. Edit: Oops, det här inlägget kunde nog ha placerats i bortkopplad igen-tråden. Till mitt försvar så läste jag först bara det första inlägget i den tråden och jag tror att den senaste uppdateringen är boven i dramat så körde på en ny tråd. Citera
PartyPoker Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Kan du inte skicka mig ett PM med ditt användarnamn så ska jag dra det till någon som kan kolla närmare på det. Det måste finnas en bra lösning på det här... Med bästa hälsningar, PartyPoker Edit: Såg att du hade PM:at mig. Du har ett svar inom ett par timmar. Citera
baller Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 har troligne att göra med monster rake popupen som äter minne, försvinnande knappar har tidigare varit ett problem då clienten ätit slut på grafik minne .. (eller hur det nu var) Citera
Recommended Posts