Hjort Postad 2 Januari , 2005 Rapport Postad 2 Januari , 2005 En bra spelare sitter oftast inte på drag på rivern utan är den som har potten innan rivern. Inte i fixlimit och inte i no-limit eller pot-limit med djupa pengar när det finns mycket kvar att beta på rivern. För övrigt kommer bra spelare köra en hel del brutala semibluffar all-in vilket också leder till hyffsade utdragningar. Sen har ju förstås ingen potten innan showdown, sånt tänkande kan leda till mycket frustration. Exempelvis så gör det att jag får en bättre känsla av att beta livet ur ett starkt drag än att beta par eller tvåpar eftersom det inte känns jobbigt att förlora draghänderna. Citera
Sparven Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 Jag har inga som helst problem med att dra ut folk på rivern. Det är ju inte så att jag inte kommer att bli utdragen själv lite senare. Desutom ÄLSKAR jag att dra ut folk som har slowplayat en halvstark hand Citera
quizz_kid Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 Jag har inga som helst problem med att dra ut folk på rivern. Det är ju inte så att jag inte kommer att bli utdragen själv lite senare. Desutom ÄLSKAR jag att dra ut folk som har slowplayat en halvstark hand håller med till 100%... det finns inget skönare än att dra ut slowspelade monster... skyll dig själv för fan ... Citera
Recommended Posts