Gå till innehåll

E-post till pokerkontot?


bettman

Recommended Posts

Från gmails hemsida:

 

"2. Hur registrerar jag mig? När kan jag få ett Gmail-konto?

 

Vi erbjuder för närvarande endast Gmail som en del av en förhandsutgåva och ett begränsat test. Vi har inga detaljerade uppgifter om när Gmail kommer att bli tillgängligt eftersom det till viss del beror på resultaten av testet."

 

Vad finns d mer förutom gmail då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hotmail är ju värdelöst och jätte lätt att hacka. Så vilken e-post är bäst att ha kopplat till ens pokerkonto? Gmail, hur säkert är det? Vad finns det för E-post man kan betala för?

 

Använd din ISPs epost som du får från dem och se till att du alltid laddar ner eposten till din dator.

 

Då finns det aldrig någon kopia någonstans annat än på din dator.

 

Webbaserade gratis-eposttjänster innebär att någon tekniker på denna siten kan läsa vad som står i din epost. (Även gmail)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som bytt e-post på allt pokerrelaterat? Känns rätt drygt att ändra i alla klienter och framför allt Neteller (går det ens?). Hur är sajternas normala reaktion när e-postadressen plötsligt ändras? Kontot stängs ett par dagar för att kolla upp att det är samma person som har det eller bara att köra på som vanligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som bytt e-post på allt pokerrelaterat? Känns rätt drygt att ändra i alla klienter och framför allt Neteller (går det ens?). Hur är sajternas normala reaktion när e-postadressen plötsligt ändras? Kontot stängs ett par dagar för att kolla upp att det är samma person som har det eller bara att köra på som vanligt?

 

Jag har bytt mail på ett gäng pokersajter, inga problem alls - å andra sidan ingen säkerhetskoll heller bortsett från att man givetvis måste vara inloggad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hotmail är ju värdelöst och jätte lätt att hacka. Så vilken e-post är bäst att ha kopplat till ens pokerkonto? Gmail, hur säkert är det? Vad finns det för E-post man kan betala för?

 

Använd din ISPs epost som du får från dem och se till att du alltid laddar ner eposten till din dator.

 

Då finns det aldrig någon kopia någonstans annat än på din dator.

 

Webbaserade gratis-eposttjänster innebär att någon tekniker på denna siten kan läsa vad som står i din epost. (Även gmail)

 

Samtidigt kan ju någon hacka din dator och läsa eposten där och att man då måste hålla med på med backuper ifall datorn rasar...

Någon tekniker lär inte läsa din epost på gmail, känns som oddsen är sjukt låga för att något sånt skulle hända.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...