Gå till innehåll

ARTIKEL: 24h Poker rasar efter Unibetbesked


johper

Recommended Posts

Kommentarer till artikeln:

 

" 6. Pokerbubblan spricker

Nu spricker pokerbubblan. Tråkigt att IT-företag i detta land baserat sin verksamhet på sådant. Okontrollerat spel på Internet skapar massor av olycka för folk. Inte minst när spelarna är ovetande om att de spelar mot (svenskutvecklade) pokerrobotar snarare än människor. Detta är osund verksamhet.

Tore "

 

"9. Pokerbubblan spricker II

Jo nu går det utför. Först var det USA som går mot totalförbud mot internetgambling, typ poker och nu detta.

Vilket blir första pokerbolaget som gör konkurs?

byron "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror inte att poker kommer bli förbjudet i USA, eftersom Pamela Anderson skulle ju aldrig ha öppnat en site nu isf.

Lagen gäller väl endast bolag stationerade i USA. Fritt fram att spela på typ alla pokersiter med andra ord.

 

Nej, det gäller bolag stationerade varstans och amerikanska banker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Unibet har funnits med över prima skins i 2 månader snart.

Bytet sker i september vad jag förstod.

 

OMG! Då kunde du tjänat pengar. Verkar inte vara många av 24h:s aktieägare som visste det.

De har stått med på listan över primaskins, smart drag av unibet, att lämna det sjunkande skeppet och gå över till en mer tilltalande klient som inte är helt nedlusat av bonushoror och aptajta grajnders.

 

 

Hmm.... pyramiden börjar kollapsa inifrån... slutet är nära.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller faktiskt med om allt utom att man behöver en rigg i ryggen.

Men B2B e ju fullständigt förstört av bonusar.

Slaget om vip poängen borde sidan heta:)

 

LOL, rätt åt 24h o b2b, riggen har kostat mer än den smakar...

 

Nämen allvarligt, kolla in länken i början på tråden, 24h tappar unibet, hehe, 24h bannar amerikanska spelare, betomsports vd åtalas, det börjar lukta fisk om nätpokern. Jag har tidigare förutspått detta, detta är nog bara början, pokerbubblan kommer att spricka!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller faktiskt med om allt utom att man behöver en rigg i ryggen.

Men B2B e ju fullständigt förstört av bonusar.

Slaget om vip poängen borde sidan heta:)

 

LOL, rätt åt 24h o b2b, riggen har kostat mer än den smakar...

 

Nämen allvarligt, kolla in länken i början på tråden, 24h tappar unibet, hehe, 24h bannar amerikanska spelare, betomsports vd åtalas, det börjar lukta fisk om nätpokern. Jag har tidigare förutspått detta, detta är nog bara början, pokerbubblan kommer att spricka!!!

 

Tja, folk har ju spelat poker i hundra miljarder år typ så jag tror inte risken är överhängande, jag skulle oroa mig mer över y2k buggen som skulle ta över vårt samhälle. Men det kanske var ett mått av ironi med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tja, folk har ju spelat poker i hundra miljarder år typ så jag tror inte risken är överhängande, jag skulle oroa mig mer över y2k buggen som skulle ta över vårt samhälle. Men det kanske var ett mått av ironi med...

 

Nja lite ironisk är jag allt, men det jag menar med bubblan är den explosionsartade utvecklingen av nätpoker, man övervärderar bolag, man lockar inte till sig nya spelare i lika stor omfattning, nätpoker är en tillfällig fluga, åtminstone på det sätt vi ser det idag med massor av nya spelare eller fiskar som man vill kalla dem. Det kommer nya intressen, nya flugor, nya tider, och nätpokern kommer att dala i popularitet.

 

Jag tror att många bolag kommar att falla samman, gå ihop etc..

 

Såna här bubblor dyker upp med jämna mellanrum, bostäder, aktier, it, och nu poker. Bubblor har alltid och kommer alltid att finnas, men de spricker alltid, tyvärr tror jag att det är nätpokern som kommer att åka på bubblan denna gång. :D .

 

Pokerspel på nätet kommer alltid att finnas men kommer mer o mer att bli av den typen som b2b blivit med en stor del av grajnders som sitter o samlar points i nån form av vip-tävlingar, inte så mycket poker utan mer bonusar för att hålla sin "edge".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...