Gå till innehåll

Hjälp mig med PartyPoker.com uppdateringsfil!


Portello

Recommended Posts

Spelar onlinepoker i Thailand och har gjort sa i nastan ett ar nu. Spelar pa Party och lite da och da, ungefar en gang i amnaden brukar Party uppgradera sin programvara och nu ahr de tydligen gjort det igen. Problemet ar att Thailand har en ganska hard internetcensur vilket betyder att en massa sajter, bland annat Partypoker.com ar blockat. Jag kan alltsa inte ladda ner nagot darifran sjalv utan maste alltid be polare i sverige att skicka over den nya setupfilen med de senaste uppgraderingarna till mig. Just idag ahr jag tdligen maxoflax och blir sa att saga enoutad pa rivern, inegn av mina kompisar e tillgangliga pa msn, den enda jag fick tag pa misslyckades med att skicka over... :cry:

 

Det har e sakert arets lojligaste och mest uppenbara speltorskspostning 8-):-o , men jag skulle bli ytterst glad och tacksam om nagon pokerbroder kunde ta sig tid att skicka filen till mig! Min mail e johanorrell@yahoo.se.

 

Alla moderatorer, sorry for den har traden, men jag vill verkligen ha filen nu. :oops:

 

gg sa lange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trots att du skrev rubriken i all caps så har jag tagit ner setupfilen åt dig.

 

 

Editerar bort länken till min server nu eftersom jag ska stänga av datorn, finns ju inget som är så irriterande som brutna länkar och du har ju haft över en timma på dig att dra hem filen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...