Portello Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Spelar onlinepoker i Thailand och har gjort sa i nastan ett ar nu. Spelar pa Party och lite da och da, ungefar en gang i amnaden brukar Party uppgradera sin programvara och nu ahr de tydligen gjort det igen. Problemet ar att Thailand har en ganska hard internetcensur vilket betyder att en massa sajter, bland annat Partypoker.com ar blockat. Jag kan alltsa inte ladda ner nagot darifran sjalv utan maste alltid be polare i sverige att skicka over den nya setupfilen med de senaste uppgraderingarna till mig. Just idag ahr jag tdligen maxoflax och blir sa att saga enoutad pa rivern, inegn av mina kompisar e tillgangliga pa msn, den enda jag fick tag pa misslyckades med att skicka over... Det har e sakert arets lojligaste och mest uppenbara speltorskspostning , men jag skulle bli ytterst glad och tacksam om nagon pokerbroder kunde ta sig tid att skicka filen till mig! Min mail e johanorrell@yahoo.se. Alla moderatorer, sorry for den har traden, men jag vill verkligen ha filen nu. gg sa lange Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
empa Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Fått tag på filen än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Trots att du skrev rubriken i all caps så har jag tagit ner setupfilen åt dig. Editerar bort länken till min server nu eftersom jag ska stänga av datorn, finns ju inget som är så irriterande som brutna länkar och du har ju haft över en timma på dig att dra hem filen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
empa Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Då slipper jag dra hem den med helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Musse Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Filen skickad, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 annars bör det med proxy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Portello Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 tack for hjalpen allihop en kille som hette philip fran forumet addade mig pa msn och skicka over hur snabbt som helst sa det loste sig finfint Tack igen, flaxat fint pa party idag ocksa, sa det var bra att jag tjatade lite pa forumet gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts