pozz2 Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 ska starta en webbshop men vet inte riktigt vad för produkter jag ska ta hem till en början. Ska man satsa på märkesvaror eller de funkar med noname saker? Citera
majorj Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 ska starta en webbshop men vet inte riktigt vad för produkter jag ska ta hem till en början. Ska man satsa på märkesvaror eller de funkar med noname saker? Vad är du bra på? Vad intresserar dig? Citera
TotalFarsa Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Vad ska du sälja? Hur ska du marknadsföra dig? Varför ska man handla av dig? /TF Citera
pozz2 Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2006 lite hastigt av mig kanske. Ska starta en webbshop men har inte bestämt mig för vilka produkter jag ska ta hem. Vågar man satsa på no-name saker eller det sja vara märkes. Det är hem elektronik. Citera
eurythmech Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Jag skulle då aldrig handla saker av en särskrivare. Citera
TotalFarsa Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Nu är jag tämligen lekman på området men det hindrar mig inte från att komma med synpunkter Vilken målgrupp vänder du dig till? Det finns ju liksom alltid folk som är villiga att köpa no-name-pryttlar så länge det är billigt och säljaren verkar seriös. Men sen finns det ju de som aldrig skulle våga köpa no-name-grejer av en okänd säljare men som kanske hade köpt high-end-stuff av en okänd. /TF Citera
kydyl Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 sälja hemelektronik på nätet, är inte det en ganska så (över?) etablerad marknad. Vad har DU att erbjuda som utmärker dig från alla andra? Kan du inte komma på ett väldigt bra svar på den frågan så tror jag att du får svårt att etablera dig Citera
Albert Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Den marknaden som jag tror du skulle kunna slå in på är klädesmarknaden. Beställ in schyssta saker från Staterna. Ben Davis, Penguin och annat sånt. Citera
parre Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Jag skulle då aldrig handla saker av en särskrivare. Bästa inlägget i den här tråden i alla fall... Citera
majorj Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Jag skulle då aldrig handla saker av en särskrivare. Då lär du få göra dina inköp med stor urskillning. Citera
Hjort Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Du borjar som sagt lite i fel ande, lagg lite tid pa att kolla efter luckor som storforetag inte redan servar. Surfa lite pa e-bay och se vad som saljs mycket dar och om nagon av dessa kategorier annu inte ar valetablerad i Sverige. Citera
The Grand Bark Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Så det funkade inte med chips med tryck-grejen dårå? Citera
Rush_Of_Joy Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Sälj gamla forum-användarkonton med 10.000 inlägg.. om du har sånna. Fungerar det med MMORPG konton så fungerar det med forumkonton Citera
pozz2 Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2006 Så det funkade inte med chips med tryck-grejen dårå? jo men det finns inte så stor marknad för det så jag letar egter nya saker Citera
ziddax Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 att sälja hemelektronik är fan hopplöst. marignalerna är försvinnande små och konkurrensen är stenhård. satsa på nåt annat istället. Citera
Recommended Posts