Gå till innehåll

Slow_fox - Cuttar av rullen lite =)

Slow_fox

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Slutade på plus $250.. Känns jobbigt att man fortfarnade inte kan vinna situtioner som AK vs AJ all in pre men det ska väl vända någn gång!

Klonkade in 2st 20" skärmar nu också :lol: Hoppas dom kommer nästa vecka! Tror på att dom kommer ligga bakom vändningen sen:-P

Kan bli en till session snart, ska fixa lite först!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plussade cirka $1K på en session irade lite 5-10 eftersom det är så svårt att multitabba...

5/4

CG: +$1559

Eurobet: $6334

SvS: $4260

Totalt: $10 594

Skönt att plussa lite... Sen kommer jag få RB på drygt $1K man kanske kan vända den här dåliga starten på månaden.. Nu ska jag och hälsa på mor och kanske far.. by

Länk till kommentar

Båda sitter med fulla inköp

G0ldFing3r shows [ 4C,6H ]

ANTES/BLINDS

XXX posts blind ($3), G0ldFing3r posts blind ($6).

PRE-FLOP

XXX folds, Raisin Daisy calls $6, XXX folds, XXX folds, XXX calls $3, G0ldFing3r checks.

FLOP [board cards AH,6C,4D ]

XXX checks, G0ldFing3r bets $15, Raisin Daisy bets $30, XXX folds, G0ldFing3r bets $100, Raisin Daisy calls $85.

TURN [board cards AH,6C,4D,5H ]

G0ldFing3r bets $150, Raisin Daisy calls $150.

RIVER [board cards AH,6C,4D,5H,9C ]

G0ldFing3r bets $495.50 and is all-in, Raisin Daisy calls $376.10 and is all-in.

SHOWDOWN

G0ldFing3r shows [ 4C,6H ]

Raisin Daisy shows [ AS,4H ]

G0ldFing3r wins $119.40, Raisin Daisy wins $1,297.20.

Länk till kommentar

Hur kan du ens nästan tro att du har bäst hand och blir callad av en sämre river i den handen? Gräsligt spelat.

Tanken var väl inte direkt att bli synad på river.. Tänkte bara på fi, vad tycker du om hans sätt att lira handen?

Hur skulle du lira handen i mit läge? CS på turn? sen omvärdera till river kanske är bättre?

Länk till kommentar

Helt okej spelad turn tycker jag men vi måste väl check/omvärdera river. Finns ju inget han betaler av med.

Håller nog mer med detta resonomang..

hur kan turn vara bra om man måste omvärdera och anta att man har sämst hand om han synar?

sämst har väl ingen påstått..

Länk till kommentar

Kom hem till Karlstad idag vid lunchtid.. Har inte hunnit lira så mycket nätpoker. Dock har det lirats livepoker i korridoren!

Som vanligt så backade jag =) Men efter att jag backar live så brukar jag bli seriös på nätet, så jag slutade plus 2inköp där isället!

10/4

CG: +$1249

Eurobet: $8145

SvS: $4260

Totalt: $12 450

Länk till kommentar

Lirat en kort session på 1h plussa $429...

Idag ska mina nya skärmar komma :lol: Ska bli riktigt intressant att se hur man klarar av att få igång allt med dom =)

Har ju suttit vid min laptop sen i höstas kan tänka mej att det kommer bli skönt att slippa sitta 10cm ifrån skärmen..

I och med skärmarna kommer jag försöka mej på 8bord:shock:

Länk till kommentar