Slow_fox Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 Herre Min Skapare!! Låt Mej Glömma Denna Dag Som Jag Aldrig Kommer Glömma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 BACK 3/4 CG: -$5043 ($4150 på ett bord:shock: mot en fisk ) Är även back en mus som flög in i väggen Han har pengarna picchio81 Eurobet: $4490 (insättning $3K) SvS: $4260 Totalt: $8750 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calzer Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 Det vänder snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 trist, men du vänder detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 5 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2007 Det vänder snabbt trist, men du vänder detta! Hoppas det! Lirat 1h nu och det finns så mycket fisk så det är ju svårt att riktigt börja tvivla =) Blir en session till nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 6 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2007 5/4 CG: +$285 Eurobet: $4775 SvS: $4260 Totalt: $9035 Ska bli en session nu på morgonen! Sitter hos tjejen så det blr bara 3bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 6 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2007 Slutade på plus $250.. Känns jobbigt att man fortfarnade inte kan vinna situtioner som AK vs AJ all in pre men det ska väl vända någn gång! Klonkade in 2st 20" skärmar nu också Hoppas dom kommer nästa vecka! Tror på att dom kommer ligga bakom vändningen sen:-P Kan bli en till session snart, ska fixa lite först! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 6 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2007 Plussade cirka $1K på en session irade lite 5-10 eftersom det är så svårt att multitabba... 5/4 CG: +$1559 Eurobet: $6334 SvS: $4260 Totalt: $10 594 Skönt att plussa lite... Sen kommer jag få RB på drygt $1K man kanske kan vända den här dåliga starten på månaden.. Nu ska jag och hälsa på mor och kanske far.. by Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calzer Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 det stavas BYE ditt fyllo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 8 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2007 det stavas BYE ditt fyllo Jasså hehe! Kommer hem på tisdag då blir det multigrind tills skolstarten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 8 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2007 Båda sitter med fulla inköp G0ldFing3r shows [ 4C,6H ] ANTES/BLINDS XXX posts blind ($3), G0ldFing3r posts blind ($6). PRE-FLOP XXX folds, Raisin Daisy calls $6, XXX folds, XXX folds, XXX calls $3, G0ldFing3r checks. FLOP [board cards AH,6C,4D ] XXX checks, G0ldFing3r bets $15, Raisin Daisy bets $30, XXX folds, G0ldFing3r bets $100, Raisin Daisy calls $85. TURN [board cards AH,6C,4D,5H ] G0ldFing3r bets $150, Raisin Daisy calls $150. RIVER [board cards AH,6C,4D,5H,9C ] G0ldFing3r bets $495.50 and is all-in, Raisin Daisy calls $376.10 and is all-in. SHOWDOWN G0ldFing3r shows [ 4C,6H ] Raisin Daisy shows [ AS,4H ] G0ldFing3r wins $119.40, Raisin Daisy wins $1,297.20. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calzer Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Jasså hehe! Kommer hem på tisdag då blir det multigrind tills skolstarten! självklart! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 8 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2007 Lirat en session på drygt en timme låg back en hel del i början men lyckades vända genom att ta några stora potter vann också KK vs AA helt otroligt nog =) +$562 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Hur kan du ens nästan tro att du har bäst hand och blir callad av en sämre river i den handen? Gräsligt spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 9 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2007 Hur kan du ens nästan tro att du har bäst hand och blir callad av en sämre river i den handen? Gräsligt spelat. Tanken var väl inte direkt att bli synad på river.. Tänkte bara på fi, vad tycker du om hans sätt att lira handen? Hur skulle du lira handen i mit läge? CS på turn? sen omvärdera till river kanske är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 9 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2007 6/4 CG: +$562 Eurobet: $6896 SvS: $4260 Totalt: $11 156 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 9 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2007 Lirat i knappt 2h backa marginellt $89.. Låg bra till men losade AA vs AKs en pot på cirka $1K sedan så bluffade jag bort nästan ett inköp också... Nu ska det bli mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Helt okej spelad turn tycker jag men vi måste väl check/omvärdera river. Finns ju inget han betaler av med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Helt okej spelad turn tycker jag men vi måste väl check/omvärdera river. Finns ju inget han betaler av med. hur kan turn vara bra om man måste omvärdera och anta att man har sämst hand om han synar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2007 Helt okej spelad turn tycker jag men vi måste väl check/omvärdera river. Finns ju inget han betaler av med. Håller nog mer med detta resonomang.. hur kan turn vara bra om man måste omvärdera och anta att man har sämst hand om han synar? sämst har väl ingen påstått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2007 Kom hem till Karlstad idag vid lunchtid.. Har inte hunnit lira så mycket nätpoker. Dock har det lirats livepoker i korridoren! Som vanligt så backade jag =) Men efter att jag backar live så brukar jag bli seriös på nätet, så jag slutade plus 2inköp där isället! 10/4 CG: +$1249 Eurobet: $8145 SvS: $4260 Totalt: $12 450 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Lirat en kort session på 1h plussa $429... Idag ska mina nya skärmar komma Ska bli riktigt intressant att se hur man klarar av att få igång allt med dom =) Har ju suttit vid min laptop sen i höstas kan tänka mej att det kommer bli skönt att slippa sitta 10cm ifrån skärmen.. I och med skärmarna kommer jag försöka mej på 8bord:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
European Bob Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Lycka till... Skönt att se att det rullar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Lycka till... Skönt att se att det rullar igen. Tack! JO det har ju gått bättre efter mitt multiback! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Lirat första session med mina nya skärmar.. 8bord NL200 1h 15min 1050händer och back $800 Känns helt okej! Är rikitigt nöjd med allt förutom resultatet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts