Slow_fox Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2007 1/4 CG: -$379 Eurobet: $4730 (insättning $3K) SvS: $5297 WPX: $228 Totalt: $10 255 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2007 Lirat en session på1.5h.. Lirar riktigt bra men det hjälpte absolut inte i börjar all in efter flop med set mot en som har lägsta par med sämsta kicker inga drag osv.. Han klonkar inte runner runner stege och båda satt med dubbla inköp Samma gubbe vinner fler stora potter och sitter tillslut med cirka 1.5K på ett NL400 bord jag köper in 400 till och lyckas tömma honom Det blev ett lyckligt slut och jag plussade $1200! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2007 Seat 1: G0ldFing3r ($428.30 in chips) Seat 2: harri_manty ($446.75 in chips) Seat 5: DanTam ($289.50 in chips) Seat 7: SWIFT30 ($158.30 in chips) Seat 10: ICE_T. ($408.70 in chips) G0ldFing3r [ QD,KC ] ANTES/BLINDS DanTam posts blind ($2), SWIFT30 posts blind ($4). PRE-FLOP ICE_T. folds, G0ldFing3r bets $16, harri_manty folds, DanTam calls $14, SWIFT30 folds. FLOP [board cards KH,8D,6D ] DanTam checks, G0ldFing3r bets $30, DanTam calls $30. TURN [board cards KH,8D,6D,QC ] DanTam checks, G0ldFing3r bets $88, DanTam calls $88. RIVER [board cards KH,8D,6D,QC,2S ] DanTam checks, G0ldFing3r (Hur tänker ni här?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 vad finns det att tänka på? autopush Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 ställer in och hoppas på syn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2007 ställer in och hoppas på syn =) bra då är vi på samma nivå, ställde och fick blixtsyn han hade dock 88... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
European Bob Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Seat 1: G0ldFing3r ($428.30 in chips)Seat 2: harri_manty ($446.75 in chips) Seat 5: DanTam ($289.50 in chips) Seat 7: SWIFT30 ($158.30 in chips) Seat 10: ICE_T. ($408.70 in chips) G0ldFing3r [ QD,KC ] ANTES/BLINDS DanTam posts blind ($2), SWIFT30 posts blind ($4). PRE-FLOP ICE_T. folds, G0ldFing3r bets $16, harri_manty folds, DanTam calls $14, SWIFT30 folds. FLOP [board cards KH,8D,6D ] DanTam checks, G0ldFing3r bets $30, DanTam calls $30. TURN [board cards KH,8D,6D,QC ] DanTam checks, G0ldFing3r bets $88, DanTam calls $88. RIVER [board cards KH,8D,6D,QC,2S ] DanTam checks, G0ldFing3r (Hur tänker ni här?) Jag brukar faktist fega ur i det läget. Luktar set, och om det inte är det har du ändå fått ganska bra betalt. Jag menar, du får väl ändå ingen syn av något som inte slår dig?? Edit: Ser nu att jag tänkte rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Jag brukar faktist fega ur i det läget. Luktar set, och om det inte är det har du ändå fått ganska bra betalt. Jag menar, du får väl ändå ingen syn av något som inte slår dig?? Edit: Ser nu att jag tänkte rätt... Herregud, värdebetar du inte top 2 så får du dåligt betalt med alla andra händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Herregud, värdebetar du inte top 2 så får du dåligt betalt med topptvå. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2007 Hmm! Intressant att någon sätter emot=) Jag är ju inte tightast i världen så för mej är det nog ev+ att ställa.. Är nog svårt att säga om det är rätt/fel beror säkert mycket på din image osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2007 Lirat en till session plus knappt ett inköp. Går bra men känner att jag kan få ut mer, lite segt att kämpa mot fiskar som träffar det mesta! Nu blir det att se 100höjdare:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2007 Texas Hold'em $4-$4 NL (Real Money), #137,265,520 Table Lahti, 2 Apr 2007 6:40 AM ET Seat 1: ICE_T. ($1,343.80 in chips) Seat 2: G0ldFing3r($382 in chips) Seat 7: NoMorePleaze ($311.60 in chips) Seat 8: CaliburSoul ($529.05 in chips) ANTES/BLINDS CaliburSoul posts blind ($2), ICE_T. posts blind ($4). PRE-FLOP G0ldFing3rbets $16, NoMorePleaze folds, CaliburSoul calls $14, ICE_T. calls $12. FLOP [board cards JS,8H,2C ] CaliburSoul checks, ICE_T. checks, G0ldFing3rbets $42, CaliburSoul calls $42, ICE_T. folds. TURN [board cards JS,8H,2C,JH ] CaliburSoul checks, G0ldFing3rbets $114, CaliburSoul bets $471.05 and is all-in, G0ldFing3rcalls $210 and is all-in. RIVER [board cards JS,8H,2C,JH,2H ] SHOWDOWN CaliburSoul shows [ 8D,8S ] G0ldFing3rshows [ AH,JD ] CaliburSoul wins $147.05, G0ldFing3rwins $778. Jag kan också dra ut8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2007 Helt jävla total tiltad!!!! Att det kan finnas sånna dåliga pokerspelare är ju fan det sjukaste!!! Backade cirka $2K 3inköp var jag all in efter turn med set och två st två par blev utdragen i alla dessa... Sedan satt jag vid 2bord med en av de största fiskar jag sett givetvis losa jag även en hel del mot honom.... Nu orkar jag inte lira en sek till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2007 2/4 CG: +$538 Eurobet: $5268 SvS: $5297 WPX: $228 Totalt: $10 793 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2007 Blev en sista session iaf Kunde inte låta bli att försöka ta tillbaka backet! Helt otroligt så tog jag igen en del, plussade cirka $900 utan några större konstigheter vann en all in med färgdrag plus topp par... gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 mager rulle för nl400-1000... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
European Bob Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Herregud, värdebetar du inte top 2 så får du dåligt betalt med alla andra händer. Tycker den värdebeten känns onödig. Har fi dragit efter stege eller färg får jag ingen syn. Får ju i princip bara syn av något som slår mig i det läget. Detta om jag inte vet att fi brukar syna ner med bara par. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Tycker den värdebeten känns onödig. Har fi dragit efter stege eller färg får jag ingen syn. Får ju i princip bara syn av något som slår mig i det läget. Detta om jag inte vet att fi brukar syna ner med bara par. Då har du aldrig sett en fisk...... Klart som fan att han ska smeta in. Han har ju bara 280$ i stacken från början. Självklar push. ALlt annat är bull Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2007 mager rulle för nl400-1000... $50K räcker gott och väl =) Tycker den värdebeten känns onödig. Har fi dragit efter stege eller färg får jag ingen syn. Får ju i princip bara syn av något som slår mig i det läget. Detta om jag inte vet att fi brukar syna ner med bara par. Håller inte riktigt med, tror det finns många andra händer förutom set som fi synar med. Alla sämre två par kj osv, eftersom det finns så otroligt mycket fisk så känns det som om det är ev+ att ställa där. Undantaget är väl om du är uppe mot en välkänd grinder som du vet att du inte får betlat av sämre händer. Då har du aldrig sett en fisk...... Klart som fan att han ska smeta in. Han har ju bara 280$ i stacken från början. Självklar push. ALlt annat är bull Får nog hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2007 Lirat en morgon session backade $326.. Lirar bra men det hugger emot konstant:evil: Mer grind i eftermiddag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2007 Lirat en session på 1.5h plussa $459! Nu blir det prison break sen mer grind! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 Lirat en session på SvS blir så tiltad, back $1037 där! Nu blir det mer grind! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 SÅÅÅÅÅÅ JÄvla tiltad typ losa 3k mot en o samma fisk! heeelt sjuuuukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slow_fox Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 $4K nu han är fan hjärndöd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LongAgo Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 hjärndöd va ordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts