Gå till innehåll

Nivåskillnader i SNG


-ULLIZ-

Recommended Posts

Just nu spelar jag $11 SNG med hyfsade resultat så skulle vilja prova lite $22 också men känns inte riktigt som jag har bankrulle till det ännu, så min fråga är hur stor skillnad det är mellan de olika nivåerna?

Vore intressant om man göra en jämnföring mellan de olika nivåerna, och gärna lite tips för spelstrategi på dem. Man kan börja från $6 och så kan de som spelar de högre nivåerna fylla på med synpunkter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sant! Det vore en riktigt bra idé om någon kunde sammanställa en guide över de olika nivåerna, skillnaderna mellan dem, bankrullekrav etc.

 

Det vore till och med så pass intressant att vi ger $100 i "bonus" till den som kan skapa en bra men enkel guide (för att cleara måste du omsätta bonusen 0 ggr).

 

PM:a mig om du är intresserad.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sant! Det vore en riktigt bra idé om någon kunde sammanställa en guide över de olika nivåerna, skillnaderna mellan dem, bankrullekrav etc.

 

Det vore till och med så pass intressant att vi ger $100 i "bonus" till den som kan skapa en bra men enkel guide (för att cleara måste du omsätta bonusen 0 ggr).

 

PM:a mig om du är intresserad.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Vad är det du vill ha?

En strategiguide som tar hänsyn till de olika nivåerna och blindsstrukturerna hos PartyPoker? eller?

Hur omfattande guide är det ni vill ha?

Hur många ord pratar vi om?

Rättigheter på det skrivna materialet?

Vad ska ni göra med det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det du vill ha?

En strategiguide som tar hänsyn till de olika nivåerna och blindsstrukturerna hos PartyPoker? eller?

Hur omfattande guide är det ni vill ha?

Hur många ord pratar vi om?

Rättigheter på det skrivna materialet?

Vad ska ni göra med det?

 

MrNutmeg: Jag tänkte en liten guide för PF.nu som berättar kortfattat om de olika nivåerna, vilka BR-krav man bör ha på respektive nivå, spelskillnader etc.

Det ska vara kortfattat och inte som ett stort kompendium.

Antal ord har jag svårt att precisera, men som sagt, inget hysteriskt stort.

Meningen är att publicera det i en tråd i vår avdelning så rättighetsmässigt gäller samma saker som för övriga inlägg här - jag utgår från att det tillhör författaren.

 

Vi kanske använder det för att PM:a till andra spelare som undrar, men det troliga är att det får ligga still här på forumet för andra att läsa.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...