PokerFreddie Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 börjar seriöst fundera på att hänga mig i nätverks sladden mitt max6 3/6 kommer bli min död. dagen fortsätter som resten av månaden, jag har idag förlorat 5 stegar och färger mot r-r kåkar vilket inte är kul nånstans. men att losa till 2 runner runner färgstegar?? på 5 minuter??? Världsrekord??? orkar inte ens titta i HH:n, men första, jag raisar AsAc, kommer 3 spader, cap, kommer spader på turn, ligger nu 6Q29 har jag för mig, och river 7s, losar mot 8Ts trött, less och allmänt självmordsbenägen fortsätter jag med en dåres envishet, hämtar lite av min inledande förlust. har Q7s (hjärter) på bb, en agrokille raisar jag defendar, kommer AhKdTd, bara kasta, check-check, turn Jd. Ok, tredje rutern, men draget satt han inte på, då skulle han betat, AK eller kanske träffat triss, underpar, men med halvträff (som drag) skulle han betat, jag betar ut, han raisar, jag reraisar, han synar, river Qd TACK SÅ JÄVLA MYCKET! om han inte har ruter, split, har han en ruter.... han har?? AA,han har spelat dem med en slow mot färg och stegdrag, jag (för en jävla gångs skull), och han tar betalt mot ALLA drag som går in, och rivrar färgstege Citera
eurythmech Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Ingen bryr sig om dina losing streaks. Citera
jaha Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 bry dig inte om de andra idiotiska inläggen i tråden. alla får jobbiga loosing streaks. det vänder. ta en paus. lycka till! Citera
hajen Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 sitter du vid ett bord när detta händer?. I sådant fall byt. Det finns flera Citera
fraallan Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 ropa,gapa,slå sönder skärmen gör va fasiken som helst bara det känns bra och du blir på gott humör igen =) lycka till mannen.. det vänder nog snart ska du se.. Citera
Suron Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 bry dig inte om de andra idiotiska inläggen i tråden. alla får jobbiga loosing streaks. det vänder. ta en paus. lycka till! Exakt. Många losers finns det som tror de är något slags pokergudar. Skit i dem. Jag förstår att du blev knäckt av de där händerna. Helt otroligt att det kan ske. Poker tär på psyket. Därför har jag endast spelat en gång på tre veckor. Det var nog... För min del så ger det mer att raila de stora borden. Citera
rickie Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 bry dig inte om de andra idiotiska inläggen i tråden. alla får jobbiga loosing streaks. det vänder. ta en paus. lycka till! Att säga till nån som inte verkar må speciellt bra pga sitt spelande att poker kanske inte är hans grejj är ett idiotiskt inlägg pga? Sen har nog eurythmech rätt oxå för den delen, finns det någon som faktist uppskattar att läsa om lite badbeats? Fast det är väl iförsig vad som förväntas postas i den här avdelningen. Citera
DaPine87 Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Ingen bryr sig om dina losing streaks. men herregud, har du aldrig känt att du behövt skriva av dig? Citera
MacDaddy Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 2st vid bordet brydde sig säkert inte ett dugg om dina historier och resten hoppades att du loosade ännu mer. Citera
GioVanni Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Säkert jättejobbigt men sånt är pokerlivet.. finns så mkt annat som är viktigare än några kort på ett bord eller hur? bara å bita i det sura... finns inte så mkt annat å göra om du nu inte vill sluta å spela... Citera
ESeaYour Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 I första handen hade han dig på floppen! Citera
eurythmech Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Ingen bryr sig om dina losing streaks. men herregud, har du aldrig känt att du behövt skriva av dig? Jag är inte enfaldig nog att bry mig om människor som skulle bry sig om min downswing. Sedan handlar det om hur man presenterar det också. "Buhuuu jag har varit med om sådant som alla pokerspelare är med om emellanåt, tyck synd om mig" är tämligen värdelöst imho. Däremot "Jag har inte psyke nog att hantera stora downswings när dom kommer" eller "Varför jag har tagit en paus från pokern? Jo jag hamnade i en gigantisk svacka och behöver lite avbrott från spelandet", funkar. Citera
scouserandy Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Orka skriva något om man itte bryr sig. Vill han skriva av sig så låt honom göra det. Det är ingen som bryr sig om ni inte bryr er. Även fast ni är sådana internethårdingar. Citera
eurythmech Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Orka skriva något om man itte bryr sig. Vill han skriva av sig så låt honom göra det. Det är ingen som bryr sig om ni inte bryr er. Även fast ni är sådana internethårdingar. Ja forumet blir bättre utan alla postare utan koll på varians och swings som gnäller över sin "otur". Citera
NoSense Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Ja forumet blir bättre utan alla postare utan koll på varians och swings som gnäller över sin "otur". Word. Bara det att sanningen svider, och vissa har svårt att ta den Citera
PokerFreddie Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2006 visst är det ett "gnäll", men att åka på 2 färgstegar, ok, de ledde, jag drar ut på turn, blir redrawad. att jag 2 minuter efter är trött, förbannad och less är väl en naturlig reaktion? sen är min åsikt om det gnäll som framförs är: är det så jävla ointressant (vilket det förvisso är) läs, och gå vidare, att gnälla över nån som gnäller, det är humor. har inte postat en BB förut, ett tidigare inlägg om att jag har bad streak och undrat över tankar/break etc, så finns ju vissa som gnäller mer än vad jag gjort.... i lvrigt anser jag att cartago bör förstöras, Fet-Goran gå en kurs i ödmjukhet och denna diskussion lägas ner. Ska, om jag har nån mer BB, lägga i den i för det avsedd tråd (som jag såg nu) eller PMa till Eurytmechs som verkar älska dessa.... Citera
Ruterkung Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 I första handen hade han dig på floppen! Och i andra Citera
mikj Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Att gnälla i en tråd om sina badbeats är ok. Ofta leder det till något gott för spelaren att skriva av sig. Men att gnälla över att någon gnäller över bad beats fårstår jag inte. Ingen tvingar er att läsa tråden! Citera
majorj Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Att gnälla i en tråd om sina badbeats är ok. Ofta leder det till något gott för spelaren att skriva av sig. Men att gnälla över att någon gnäller över bad beats fårstår jag inte. Ingen tvingar er att läsa tråden! Nej. Det är bättre att gnälla på den som gnäller på den som gnäller. Citera
ESeaYour Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 I första handen hade han dig på floppen! Och i andra Oh, tröttnade efter första ;O .. typ Citera
Recommended Posts