jaha Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 fi bör syna flopp 4-handat och jag bör syna ner även om jag misstänker 2par(pga goda odds)? fixed känns så random liksom. svårt spel. [-------------------------------------------------------------------------------------------] ** Game ID 870351468 starting - 2006-07-24 02:45:47 ** It Won`t Be Long [Hold 'em] (0.50|1.00 Fixed Limit - Cash Game) Real Money - bigbrubba sitting in seat 2 with $101.50 - happyninja sitting in seat 3 with $71.07 - msutter sitting in seat 5 with $16.21 [Dealer] - yourhero sitting in seat 6 with $77.41 yourhero posted the small blind - $0.25 bigbrubba posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to happyninja: , happyninja raised - $1.00 msutter folded yourhero folded bigbrubba called - $1.00 ** Dealing the flop: , , bigbrubba checked happyninja bet - $0.50 bigbrubba called - $0.50 ** Dealing the turn: bigbrubba checked happyninja bet - $1.00 bigbrubba raised - $2.00 happyninja called - $2.00 ** Dealing the river: bigbrubba bet - $1.00 happyninja called - $1.00 bigbrubba shows: , happyninja mucks: , bigbrubba wins $9.00 from the main pot End of game 870351468 [-------------------------------------------------------------------------------------------] Citera
MacDaddy Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Antar att korrekta svaret är att betala av men jag har spelat samma hand många gånger o mkt sällan vunnit den.Det finns inga drag ute så det ä ingen semibluff. Med en bra kicker får man gå till rivern då man faktiskt har rätt mga outs då bordet kan paras, du kan träffa din kicker, och du kan ha bäst hand. Din tia som kicker kommer inte räknas om bordet paras och ni kommer då dela. Du kommer få betala 2 bigbets för en showdown som du troligtvis kommer loosa och du kan tom dra dött. Citera
Ruterkung Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Hade spelat likadant, tänk inte på vika. Citera
Stahl Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Det finns inga drag ute så det ä ingen semibluff. Två klöver på floppen känns som ett drag för mig. Citera
fred93 Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Jag brukar ofta ha problem med samma typ av händer. Tycker dock nästan att du bör lägga dig när du blir checkraisad på turn. Känns som att du är slagen för ofta för att det ska vara värt att syna $1 på turn och $1 på river. Citera
Ruterkung Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Jag brukar ofta ha problem med samma typ av händer. Tycker dock nästan att du bör lägga dig när du blir checkraisad på turn. Känns som att du är slagen för ofta för att det ska vara värt att syna $1 på turn och $1 på river. Problemet är ju att fi kan få dig att vika en jävla massa händer då om du inte synar ner med TPGK i hu pot. Fi kan också mycket väl ha färgdrag + par och då lägger du bästa handen. Citera
Recommended Posts