variance_beta Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Överallt bombarderas jag av Karin Lundgren. * Karin Lundgren ska visa sitt hem * Karin Lundgren ska lära mig spela som ett proffs * Karin Lundgren ska lära mig spela Sit N Go:s * Karin Lundgren ska spela WSOP * Karin Lundgren ska skriva bok * Karin Lundgren ska... Jag förstår inte Lundgren-hysterin... Är hon en grym pokerspelare? Har hon ett grymt track-record? Är hon en intressant person? Förklara för mig som icke invigt Lundgren-fan varför hon får så otroligt mycket utrymme i Poker-media, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Vem? Aldrig hört namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Ar inte hon sponsrad av nagon site? Troligen har de skjutit at pressen rejalt med pengar med forstaelsen att de ska tacka KL rejalt. Och nu har du ocksa bidragit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KristofferGE Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Karin Lundgren har ju skrivit nya boken typ: Online turneringar eller liknande bla. bla. recension finns på poker.se sen har hon väl klonkat någon Ept eller monte carlo typ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Hon är SWEDENS bästa kvinnliga pokerspelare enligt FirstPoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Hon är en riktigt hygglig pokerspelare. Betsson har fattat att det är intressantare att sponra en tjej som lirar bra poker än en tjej med stora tuttar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Spelar hon ratt hoga NLcashgame, eller blandar jag ihop henne med nagon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
variance_beta Postad 21 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Hon är en riktigt hygglig pokerspelare. Betsson har fattat att det är intressantare att sponra en tjej som lirar bra poker än en tjej med stora tuttar. Har aldrig riktigt förstått varför du så starkt ogillar stora bröst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Hon är en riktigt hygglig pokerspelare. Betsson har fattat att det är intressantare att sponra en tjej som lirar bra poker än en tjej med stora tuttar. Har aldrig riktigt förstått varför du så starkt ogillar stora bröst. Har han sagt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Hon sa till mig att hon spelar 10/20 på B2B och att hon legat med i toppen på top10 listan väldigt ofta senaste tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Hon vann en tävling som Betsson hade förra året där de skulle ha en "pokerdrottning" i sitt team, sen har hon varit bästa tjej på typ 2 EPT-tävlingar, kommit ITM på en iaf (18:e plats i Köpenhamn?). Det har gett henne en hel del medieexponering och ärligt talat tror jag det varit bra för pokern i Sverige.. en vanlig tjej från Motala som blir framgångsrik spelare, ger alla hopp om att bli stora vinnare. (btw. hur kan vilka-det-nu-var komma fram till att Motala är näst sämsta stad att bo i? 289:e plats av 290 läste jag för nån vecka sen... skäms.. har de aldrig varit och badat i Varamon? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 (18:e plats i Köpenhamn?) Japp, läser artikeln nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 (btw. hur kan vilka-det-nu-var komma fram till att Motala är näst sämsta stad att bo i? 289:e plats av 290 läste jag för nån vecka sen... skäms.. har de aldrig varit och badat i Varamon? ) Jag har åkt igenom Motala några gånger och jag förstår varför. Finns det något annat än kyrkor i den byn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 (btw. hur kan vilka-det-nu-var komma fram till att Motala är näst sämsta stad att bo i? 289:e plats av 290 läste jag för nån vecka sen... skäms.. har de aldrig varit och badat i Varamon? ) Jag har åkt igenom Motala några gånger och jag förstår varför. Finns det något annat än kyrkor i den byn? + en inomhushall där jag har lirade fotbollscup för ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 (18:e plats i Köpenhamn?) Japp, läser artikeln nu.. Bästa svensk i EPT Monte Carlo, inte bara tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KristofferGE Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Omg jag vet vad du menar för strand e de den som är typ 4km i vättern? värsta jag någonsin varit med om, jag trodde jag var utomlands Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Wtf, i artikeln står det att hon var bästa svensk i EPT i Köpenhamn, kom inte Ekilsson på 10e plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Wtf, i artikeln står det att hon var bästa svensk i EPT i Köpenhamn, kom inte Ekilsson på 10e plats? Jo det var en svensk på finalbordet (i en pott) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hallerboij Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Hon är idrotts lärare..haha.. Och man måste va i god form för att orka med wsop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Wtf, i artikeln står det att hon var bästa svensk i EPT i Köpenhamn, kom inte Ekilsson på 10e plats? Jo det var en svensk på finalbordet (i en pott) Just det.. AJ vs KK. Kom inte ihåg vad killen hette. First poker glömde väl att sätta på ett A i svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=55852 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Hon är SWEDENS bästa kvinnliga pokerspelare enligt FirstPoker. Men vaffan, var tog Linda Rosing vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
variance_beta Postad 21 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Hon är SWEDENS bästa kvinnliga pokerspelare enligt FirstPoker. Men vaffan, var tog Linda Rosing vägen? Snälla. Bryt av direkt här. Ge inte norra Europas mest osympatiska person en enda spaltmillimeter till, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Jag som i min enfald trodde att sarkasm är det som driver runt ditt blodomlopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
variance_beta Postad 21 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Jag som i min enfald trodde att sarkasm är det som driver runt ditt blodomlopp. Se mig lite som Lars-Inge Svartenbrandt när han gör upp med sitt brokiga förflutna och börjar med "hands-up comedy". Jag har gjort upp med mitt sarkastiska förflutna och lever numera enkom på värme, vänlighet och kärlek. Jag är re-born. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts