hansolo Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 blir så vansinnigt trött på att se abc-fiskar som Gold klonka sig hela vägen till armbandet. om det är någon som förtjänade att vinna 2006 så är det allen cunningham! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 lite kul när gold håller AK på bordet KQX mot KT, KT ställer och han synar med kommentaren "jag måste syna.." och låter som om han vet att han är slagen, sekunden senare till chan: "i trapped him"... tjena! förövrigt... bara jag som retar mig på att chan i stort sätt står och håller gold i handen under hela finalbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 Nä jag håller med, tydligen har de nå´n dum regel som säger att det är ok för gamla vinnare att befinna sig vid spelområdet, helt sick imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts