eurythmech Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Kan det inte bli en veckas postningsförbud när man frågar sådant utan att läsa på cardplayer.com alternativt pokerwire.com? Länkarna lär väl ha postats tusen gånger vid det här laget... Citera
Bein Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Kan det inte bli en veckas postningsförbud när man frågar sådant utan att läsa på cardplayer.com alternativt pokerwire.com?Länkarna lär väl ha postats tusen gånger vid det här laget... Men, det kanske finns en anledning till att jag frågar. Måste jag berätta att jag sitter på arbets lina med förbannade pandagate deffender så sidan inte fungerar? Citera
eurythmech Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Kan det inte bli en veckas postningsförbud när man frågar sådant utan att läsa på cardplayer.com alternativt pokerwire.com?Länkarna lär väl ha postats tusen gånger vid det här laget... Men, det kanske finns en anledning till att jag frågar. Måste jag berätta att jag sitter på arbets lina med förbannade pandagate deffender så sidan inte fungerar? Förhastat av mig, ber om ursäkt. Men det hindrar iofs inte det faktum att jag är relativt övertygad om att så knappast alltid är fallet när folk frågar sådant de själva kan ta reda på. Citera
SunTzu Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Kan någon få reda på något, så kan alla. Det är knappast poängen. Vad är det för fara i att fråga? Orkar ingen svara så är det ju ingen skada skedd. Citera
wheelinho Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Kan det inte bli en veckas postningsförbud när man frågar sådant utan att läsa på cardplayer.com alternativt pokerwire.com?Länkarna lär väl ha postats tusen gånger vid det här laget... Men, det kanske finns en anledning till att jag frågar. Måste jag berätta att jag sitter på arbets lina med förbannade pandagate deffender så sidan inte fungerar? Förhastat av mig, ber om ursäkt. Men det hindrar iofs inte det faktum att jag är relativt övertygad om att så knappast alltid är fallet när folk frågar sådant de själva kan ta reda på. Citera
Bein Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 jaja, nu går vi on topic, ingen fara på taket. Jag bjuder på kebab till alla som blev ledsna, eurythmech får en dricka till också. Citera
Recommended Posts