sallor Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Jag tycker det är för få turneringar på Sportingbet. Saknar även re-buy och add-on turneringar Citera
ParadiseOscar Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Jag tycker det är för få turneringar på Sportingbet. Saknar även re-buy och add-on turneringar Jag håller med om att turneringsutbudet kan vara lite skralt vissa tider på dygnet och skickar ditt önskemål vidare till personerna som bestämmer. Mvh SportingbetOscar Citera
sallor Postad 21 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2006 Jag tycker det är för få turneringar på Sportingbet. Saknar även re-buy och add-on turneringar Jag håller med om att turneringsutbudet kan vara lite skralt vissa tider på dygnet och skickar ditt önskemål vidare till personerna som bestämmer. Mvh SportingbetOscar Bra Bra Citera
SouthEast Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Gärna turneringar i Omaha inkl. Hi/Lo. Citera
Blaabar Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Skulle inte skada med större utbud. Citera
Recommended Posts