Gå till innehåll

Dags för någon ny bonus?


jeneqvist

Recommended Posts

Vi funderar i skrivande stund på hur vi ska utforma nästa bonus. Kom gärna med fler önskemål så ska vi ta dom till oss!

 

Mvh

Sportingbet 2

Frågan är hur länge de ska utforma denna bonus, eftersom det tidiagre bonusar max varit nån dag utan "aktiv bonus" och nu vart snart en vecka verkar det som dom kommer slå till på stort :lol: ....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är hur länge de ska utforma denna bonus, eftersom det tidiagre bonusar max varit nån dag utan "aktiv bonus" och nu vart snart en vecka verkar det som dom kommer slå till på stort :lol: ....

 

Det är sommarvärmen som gör att det tar lite längre tid för oss att utforma saker och ting. ;)

 

Nä, skämtåsido. Håll ut, kära vänner. En ny bonuskampanj kommer att komma framöver. :)

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå ingen aktiv bonus på en vecka? Jag har clearat varenda bonus ni haft, men nu är det jäääkligt länge sedan det kom ngt nytt. Snart dags för ett nytt skal om det inte händer något. Förresten har ni haft personalbyte här på forum?

 

Som skrivet i tråden hade vi en reloadbonus till för inte så länge sedan och mer är på g. :)

 

Personalbyte? Nej då, men förstärkning. Så här i semestertider är det jag som tar hand om dom flesta frågorna här på pokerforum.nu. När det är min tur att njuta av solen tar SportingbetEric över.

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inte vara otacksam eller tjatig för jag gillar verkligen sportingbet. Ni är den bästa sajten! Men jag undrar när bonusen kommer? Ska göra en insättning precis och de vore ju taskigt om jag gör en insätting och några timmar senare har ni kommit ut med den nya bonusen.

 

Så borde jag vänta nån dag eller pratar vi om veckor?

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inte vara otacksam eller tjatig för jag gillar verkligen sportingbet. Ni är den bästa sajten! Men jag undrar när bonusen kommer? Ska göra en insättning precis och de vore ju taskigt om jag gör en insätting och några timmar senare har ni kommit ut med den nya bonusen.

 

Så borde jag vänta nån dag eller pratar vi om veckor?

 

MVH

 

Du är inte alls otacksam eller tjatig. Den här tråden är till för att ni ska fråga om när nästa bonus kommer. :D

 

Tyvärr kan jag inte ge dig något exakt svar, men jag tror att nästa erbjudande dyker upp om mindre än två veckor.

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey, jag hade fel om den aktiva tiden. Men eftersom det tar max 1 dag att cleara en bonus som kräver 650 raked hands, blir det rätt lång ledtid för oss som omsätter lite mer. Närmare bestämt blir det runt om en månad utan att spela mot någon bonus.

 

Nu vill jag inte verka allt för pessimistisk, då jag egentligen är en stor fan av Sportingbet, men att spela helt utan bonus i flera veckor är bara för mycket.

Varför ska jag raka er tusentals dollar utan att få något tillbaka? Nu blir det Betdirect för min del, där kan man ivarjefall kalasa på bananer. Synd att ni inte lägger ner mer krut på¨high volume spelare.

 

Med vänliga hälsningar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...