jezaja Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Kom gärna med lite tips och så mycket kritik ni orkar! I wont bite back Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Roligare med bilder än med länkar hitr och dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 19 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Roligare med bilder än med länkar hitr och dit... Mm får fixa lite med sådant, var tanken från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Biggis Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 - Växla på forex eller bank? Snackade med en gammal pokerräv som hade ett växlingskort så han fick lägre avgifter på Exchange. Kan nästan lova att du får bättre kurs på Forex eller annat valutaföretag. Bankerna vill ge mer och mer bli av med kontanthanteringen och hänvisar ju själva till andra företag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheBaker Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Du kan köpen bra adapter på Clas ohlsons för 100-lappen. Vi lär synas i vegas för själv ska jag på Aladdin eller Mirage, vi får se vad Jennes säger när vi har landat. Att hitta på saker i Vegas förutom poker blir nog inga problem för det är ju ganska många som varit där en hel. //gojjan73 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 19 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Kan nästan lova att du får bättre kurs på Forex eller annat valutaföretag. Bankerna vill ge mer och mer bli av med kontanthanteringen och hänvisar ju själva till andra företag! Jepp kör på det då! Han hade något "guldkort" på den där andra som brukar finnas (Inte forex utan nåt annat valutaföretag) på alla flygplatser så han fick bättre kurs än mig när vi hade varit i Estland. Du kan köpen bra adapter på Clas ohlsons för 100-lappen. Fick sådana med en av de bärbara kom jag på precis, lär väl inte vara lätta och hitta bland allt datorskräp men är väl värt ett försök. Sist hade jag bara en liten tunn plastbit med två stift i som kostade runt 10:- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaoulDuke Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Om det blåser innan du åker får vi dra ut och surfa! Jag är hårt surfsugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 20 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Om det blåser innan du åker får vi dra ut och surfa! Jag är hårt surfsugen. Måndag eftermiddag ser ut att fungera möjligen, SSV 7.5 m/s Visste inte att du kitesurfade? Är det nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Kan detta bli bästa WSOP bloggen? Jag tror på dig. Langa mycket bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaoulDuke Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Om det blåser innan du åker får vi dra ut och surfa! Jag är hårt surfsugen. Måndag eftermiddag ser ut att fungera möjligen, SSV 7.5 m/s Visste inte att du kitesurfade? Är det nytt? Jag har inte provat kite än men jag har vindsurfat sen jag var 10 eller nått sånt. Köpte precis ett helt kit på surfzone.se och bil har jag. Fast inte körkort så du får köra. Måndag kan det nog bli lite surf om man har stort segel. Edit: Vindsurfingkit, inte kite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 20 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Jag är tyvärr i Varberg tills jag sticker till Vegas så jag kan inte agera chaufför Kört lite vindsurfing ett fåtal gånger med hyrda grejer, kom aldrig in i det riktigt. Kan detta bli bästa WSOP bloggen? Jag tror på dig. Langa mycket bilder Det kan det utan tvekan bli Funderat lite på en ny kamera i USA kanske, Canon Rebel XT (semi-systemkamera) så det kan bli mycket fotande annars får en liten pocketkamera duga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Ett tips: Köp kameran i EU, men objektiv i USA (med världsgaranti). Kolla priser och garanti! Funderat lite på en ny kamera i USA kanske, Canon Rebel XT (semi-systemkamera) så det kan bli mycket fotande annars får en liten pocketkamera duga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Jag använder den kameran, underbaraste jag nånsin fotat med. Lite klumpig när man vill finjustera, men sålänge du inte planerar mörker-foto så duger den utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 OJOJ vad bra Landis var igår. Orkar han idag? TIll tv:en igen. Touren har börjat igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zidane Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Lycka till, jag håller på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Askel Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Grymt med en surfare, våg eller vind? Lycka till i vegas, må klonken vara med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Min flickvän är också vegeterian och den var inga större problem med att hitta mat på de olika bufferna, dock kanske inte alltid så bra sammansättning om man jämför klohydrater med protein. Men utbudet på vegetarisk mat är bättre i Usa än i Sverige. Tränar hon mycket och bryr sig om att få i sig rätt mängd protein finns det oftast protein drinkar i vanliga mataffärer. Lycka nu till och hoppas att det går bra med maten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Grymt med en surfare, våg eller vind? Lycka till i vegas, må klonken vara med dig Kitesurfning tom! Tackar! Min flickvän är också vegeterian och den var inga större problem med att hitta mat på de olika bufferna, dock kanske inte alltid så bra sammansättning om man jämför klohydrater med protein. Men utbudet på vegetarisk mat är bättre i Usa än i Sverige. Tränar hon mycket och bryr sig om att få i sig rätt mängd protein finns det oftast protein drinkar i vanliga mataffärer. Lycka nu till och hoppas att det går bra med maten Perfekt! Jag kan lasta i mig från buffén och hon kan få sitt också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 verkar ju börja bra iaf, gl i main... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Vad f*n! Jag hade ju räknat med att du ska bjuda på ytterligare en Happy Meal nästa moderatorträff! eller jag menar - tråkigt att du åkte ur. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 jezaja, Hur kommer det sig att enbart Mats lyckats klonka en PokerStars.NET-tröja och du får stå ut med en stor tejpbit över tröjan? Mingh är grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 31 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 jezaja, Hur kommer det sig att enbart Mats lyckats klonka en PokerStars.NET-tröja och du får stå ut med en stor tejpbit över tröjan? Mingh är grym! Tröjan var storlek L eller XL så jag valde att använda min med någorlunda passform + tejpbiten. Tycker dessutom det är så löjligt, USA: land of the free är sådana hycklare i alla lägen. Minh Ly for president Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts