Gå till innehåll

VCPoker.com - $10 + $25 gratis via Poker.se


AG

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Jag fick precis mina 25 extra dollar. Inte direkt svårt, men tar ganska lång tid på microblinds. 66.5dollar blev det till slut efter några dagar av utdragningar. Man kan inte direkt bygga upp sig snabbt där efter som utdragningar och svängningar är ganska vanligt på microblinds. Tog ca:2 veckor, hade hoppas dra in iaf dubbelt eller mer men men.

 

Mitt nästa project är att spela deras 1dollars multiturneringar där 100dollar i första pris är ganska vanligt. Dom har även rebuys turneringar där hela prispoolen ibland är över 700dollar och 27spelare får pris. Runt 300spelare med varje turnering. Ska bli kul att se ifall man kan bygga upp sig genom dom. :D

 

eber, ja man använder dom som pengar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nästan löjligt hur jag orkar bry mig, men jag blev så illa behandlad att jag måste.

 

Jag nappade på VC-poker annons att få USD 10 + USD 25 efter 4000 poäng.

 

Det kunde ta 72 timmar innan bonusen var på kontot, så jag var inställd på att vänta lite. Men inte mycket hände. Efter 4 st kontakter under 1 månad och påminnelser med deras livesupport tröttnade jag. En på support till och med lovade att maila mig och ge besked, men inget hände. Jag frågade till och med om jag inte fick utnyttja en annan bonus att sätta in USD 100 dollar. Vilket borde locka VC-poker mer än att ge bort pengar, men det gick inte när jag redan angivit andra bonusen.

 

Till slut insåg jag att jag måste försöka lösa problemet själv, så jag öppnade ett nytt konto. Något måste ha gått fel i deras system! Men det gick inte att ha 2 olika konton på samma dator. Jag kontaktade support igen (5:e gången) och fick svar att jag inte får utnyttja bonusen 2 ggr. Men jag har ju inte fått någon bonus!!! Jag frågade rakt ut om de inte villa ha mig som kund. De var mycket otrevliga och jag kände mig verkligen som en "bonushora" som försökte lura dem. Jag tyckte annars att VC-poker verkade satsa seriöst på Sverige och hade en bra bonus...men

 

Är det fler som råkat ut för deras dåliga service?

 

Annars så tycker jag att så många som möjligt skall utnyttja denna bonus, om de kan ;) , och sedan ta ut pengarna.

 

Mvh rosen

 

:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Liten förklaring.

 

1. Ladda ner klient enligt instruktion

2. Installera

3. Klicka "New Users Register here - REGISTER"

4. Fyll i allt.

5. Klicka "Cashier"

6. Klicka "Set up your Real Money Account"

7. Fyll i formuläret.

8. Validera e-post.

9. Klicka "Deposit"

10. Klicka "Promotions"

11. Fyll i kod

12. Bonus krediteras inom 72h

 

Min bonus kom snabbt in.

 

Var hittar jag koden ?? :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...