Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Hehe - farligt för arbetsviljan det här spelet - 33 är mitt rekord, men satan vad svårt det är då. Ni som fått över 50 vill jag fan se film på :-)

Tips: Camtasia e nåt program man kan filma skärmen med..

Postad
Nu har jag slagit min konkurrent espinola (förresten, är det en slump att alla som är bra på det här spelet har pingviner som avatarer? I THINK NOT!) kan jag testa turbo då. :)

Bildbevis häråt. - 139!

Gött, ngt att slå nu. Återkommer när jag tagit det :lol:

Haha pingviner...märkligt ting

Postad

Okej, på begäran har jag gjort en videoinspelning. Som ni kommer att se sitter jag just nu på en skräpdator, vilket resulterar i att det hela under tre eller fyra gånger fryser ned till ultrarapid i 3-7 sekunder ungefär. Det gör det hela mycket svårare att spela, även om det kanske ser enklare ut, eftersom få av mina knapptryck registreras och jag inte vet när spelet kommer att återgå till normal hastighet igen.

Tyvärr är jag inte hemma (där har jag bra dator och fiberlina), så jag mixtrar med metoder för att få ned filstorleken nu... patience, virtue, etc. :)

Postad
Okej, på begäran har jag gjort en videoinspelning. Som ni kommer att se sitter jag just nu på en skräpdator, vilket resulterar i att det hela under tre eller fyra gånger fryser ned till ultrarapid i 3-7 sekunder ungefär. Det gör det hela mycket svårare att spela, även om det kanske ser enklare ut, eftersom få av mina knapptryck registreras och jag inte vet när spelet kommer att återgå till normal hastighet igen.

Tyvärr är jag inte hemma (där har jag bra dator och fiberlina), så jag mixtrar med metoder för att få ned filstorleken nu... patience, virtue, etc. :)

VÄNTAR!