Gå till innehåll

gdaily dubblar upp och gular ut!


gdaily

Recommended Posts

Vänner,

 

Jag testar att spela lite NL, då jag innan alltid spelat FL. Spelar på $0.02/$0.04. Jag vann precis en fin hand. Jag är dealer och limpar in med 88. Jag har ca $3 och de andra två som är kvar efter flopen ligger på ungefär samma stackar. Floppen kommer J85 rainbow. En kille, som jag har ganska fin koll på, höjer till $1.30 och jag kastar in allt jag har. Jag är nämligen nästan hundra på att han har tvåpar. Han och en till synar. Jag vinner fina $9.10 med mitt set! :shock:

 

Efter ungefär ett dygn ligger jag nu på ca $25. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gdaily: Och vi har affärer ihop! Ska jag nu behöva skämmas å dina vägnar inför QoS och alla andra då du inte har vett att varken spela bra eller skämmas?

Nästa middag betalar du så kan vi kanske fortfarande vara kompisar. OBS! Jag sa kanske...

Bara för att QoS är gul så behöver du inte ta efter honom.

All the best

/Ghostic

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska vi kanske på något sätt försöka fullfölja denna tråd? :)

 

Har iaf förvaltat mina $20 som följer.

 

Började med att spela en $10 mtt där jag hankade mig in på en 5e plats, ITM var 5. Var shortstacked i SB och fick Q3d, alla limpade och så även jag. BB dubblade blinden och alla hakade på. Flop KdTdQh. Jag gick all-in och fick syn av BB. Turn Jd (yes färg!) river J, han hade JJ, lagom muntert. Vann hela $20, alltså $10+

 

Hade då alltså $30 på kontot och splashade bort $5 på ett NL-bord.

 

Spelade sedan en $20-turnering för mina sista slantar, lyckades här komma 2a. Avgörandet var väl när jag hade ca 15k och han ca 10k, jag fick J7 och limpade, han checkade, flop J72. Jag gick all-in och han synade, river K, han hade K7, lyckades inte ta igen detta. Vann iaf $91, så nu ligger jag på $98.

 

Som sagt, kanske kul om vi alla fullföljer vad som händer med dessa julklappar. ;) Gdaily bytte då ut sin mot all-in-nöje. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade först en $1 turbo, vann $20. Testade sedan en $10 qualifier till WPT LA Poker Classic Super Satellite och vann den också. Min nya favoritsajt!!

 

pokerchamps växer och växer i mina ögon.

 

underbar client.. smider.. etc

 

små "fel" lite här och här.. men framtiden ser bra ut

 

mvh freeman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...