Gå till innehåll

NU VÄXER WPX!


Opteron

Recommended Posts

ser ljust ut :)

Erkänn att du vill bara få bort alla bra och halvbra spelare från party. Confess!

Jag skulle vara nöjd med att få lira med exakt samma gäng fast på WPX, på låga limits kan man ju fan dubbla inkomsten genom att spela utan rake.

 

Edit: Men vafan, har de inte shorthanded no limit än? :(

Funderade på att hoppa in och testa lite, men jag vägrar spela fullring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att dem har världens fulaste klient bara..

 

holdemreview.com välj wpx package

 

ser ljust ut :)

Erkänn att du vill bara få bort alla bra och halvbra spelare från party. Confess!

Jag skulle vara nöjd med att få lira med exakt samma gäng fast på WPX, på låga limits kan man ju fan dubbla inkomsten genom att spela utan rake.

 

jo, det gynnar ju alla andra spelare att hajen byter nätverk. att sedan hajen ändå vinner mer på wpx än på övriga nätverk är ju trevligt...

 

de som byter till wpx slipper ju überhajjen som nickar dealer som snittar 30BB/100händer på alla sin bord iaf.

 

 

helt enkelt, alla spelare vinner på att wpx växer....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de som byter till wpx slipper ju überhajjen som nickar dealer som snittar 30BB/100händer på alla sin bord iaf.

Fullring, low-limit FL eller? Hur har du kommit fram till siffran?

 

visst jag överdriver. men 3BB/100händer på FLT 0.5/1 FR är väl inte överdrivet felräknat?

 

på 10/20 SH (där rejken har fallit en del) som jag spelar är det ca 9BB/100händer, vilket är 3ggr mer än de bästa spelarna gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...