Piow Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Jag spelar förnärvarande 4 bord i taget när jag spelar vilket är vad jag klarar utan att borden överlappar alltför mycket med nuvarande upplösning. Jag känner dock att jag skulle vilja spela fler bord, dels för att jag tror att det skulle hjälpa mig att spela lite tightare, dels för att jag tror att jag kan öka min timpeng genom att spela fler bord. Min fråga är således; hur går jag tillväga för att kunna spela på två skärmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Min fråga är således; hur går jag tillväga för att kunna spela på två skärmar? Det är ganska enkelt. 1) Se till att du har två videoutgångar på ditt grafikkort. 2) Köp en extra skärm. 3) Spela för glatta livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 1. Se till att grafikkortet tar två skärmar. 2. Fixa en till skärm och ev nytt grafikkort. 3. Koppla in den nya skärmen. 4. Välj utöka skrivbordet i "Egenskaper för bildskräm" 5. Börja spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brant Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Du behöver ett grafikkort med två utgångar, det är typ standard på dagens grafikkort. Sen är det bara att ställa in 'dual-view' eller vad det heter i bildskärmsprogrammet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Piow Postad 17 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Hur kontrollerar man om det finns två utgångar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bill&Bull Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Titta bak på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts