Gå till innehåll

Kommentera schenkers WSOP-blog


Johan

Recommended Posts

  • Svars 65
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack alla! Jag är alldeles skakig...tur att man köpte med sig en massa sprit hem :shock:

 

baller: ska fundera på om laptopen ska med, i så fall blir det nog bloggande.

 

Nu måste flygbiljett ordnas och framför allt ett OK från chefen ges...har förvarnat honom genom att skicka ett sms alldeles nyss ;-)

 

Sen är det väl även dags att kolla alla andras bloggar om tips över vad som ska göras i Vegas, för jag vill få annat gjort än bara spela poker :-)

 

Förresten, vad är det för dress-code vid själva spelet? Gissar att hela jeans är minimum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra jobb schenker... lycka till

 

http://pokerforum.nu/forum/viewforum.php?f=39

 

om du vill skriva blogg inför det stora äventyret... :D

 

Nån som vet om det är enkelt med internet-uppkoppling på Rio All-Suite Hotel? Har man access på rummet, mot någon eventuell kostnad (som PokerStars tydligen sponsrar, vid blogg-skrivande)?

Jag hittar ingen sån info på Rio's hemsida...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips: Kolla mrjet innan du beställer. Vi hittade flygbiljetter för 7360 t/r där när det kostade 10k överallt annars, en mellanlandning i Philadelphia.

 

Från 27 juli till 11 augusti kostar det nu 10292 med två mellanlandningar, men det förändras ibland... om man kollar intilliggande datum också kan man hitta bättre resor ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips: Kolla mrjet innan du beställer. Vi hittade flygbiljetter för 7360 t/r där när det kostade 10k överallt annars, en mellanlandning i Philadelphia.

 

Från 27 juli till 11 augusti kostar det nu 10292 med två mellanlandningar, men det förändras ibland... om man kollar intilliggande datum också kan man hitta bättre resor ibland.

Tack, såg det nu. Söker via Aftonbladets tjänst, som visar alla resebyråer.

Skulle gärna vilja komma fram tidigt på torsdagen, men då kostar det lite mer...

Men är man beredd att ankomma sent på kvällen (samt ta någon mellanlandning extra) så blir det som sagt billigare.

 

Fast det kanske är OK ändå...man behöver inte vara på plats förrän 28/7, för själva registreringen? Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast det kanske är OK ändå...man behöver inte vara på plats förrän 28/7, för själva registreringen? Eller?

 

Tipset ar att regga sig dagen innan... Den 28:e lar koerna ringla sig laaaaanga....

 

Då får man lägga ut ca 2000 till alltså...4K om sambon ska med...Men det är lugnt, den avklarade Italien-semestern blev ju inte dyr. Eller... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra jobb schenker... lycka till

 

http://pokerforum.nu/forum/viewforum.php?f=39

 

om du vill skriva blogg inför det stora äventyret... :D

 

Nån som vet om det är enkelt med internet-uppkoppling på Rio All-Suite Hotel? Har man access på rummet, mot någon eventuell kostnad (som PokerStars tydligen sponsrar, vid blogg-skrivande)?

Jag hittar ingen sån info på Rio's hemsida...

 

http://www.lasvegas.se/hotell/rio/

 

http://www.lasvegas.com/resorts/rio/index.html

 

Kommer också att slagga där, om man nu sover något när man är i vegas förstås:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till platsen!

 

Bokade flyg för några månader sedan 25/7 - 11/8.

 

Bokade Arlanda - New York

Samt inrikes NY - Las Vegas...

 

Totalt 6330 sek/st.

 

Nackdelen med detta är att det blir 2 seperata resor som bokades, dock rätt billigt.

 

Tack så mycket!

 

OK, jag kollade resa till New York nyss. Från 13 000 för två pers.

Hur/var kollar/bokar jag inrikesresor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...