Justcall Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Har ingen read alls på någon av fi då jag är helt ny på sajten. Seat 1: tutur ($201 in chips) Seat 2: Puffen ($238.75 in chips) Seat 3: hero ($180 in chips) Seat 4: Gazzza110 ($153.17 in chips) Seat 5: Dreyfus2 ($203.25 in chips) Seat 6: chaike ($98.58 in chips) Gazzza110: posts small blind $1 Dreyfus2: posts big blind $2 ----- HOLE CARDS ----- dealt to hero [Jd Kd] chaike: folds tutur: calls $2 Puffen: folds hero: raises to $10 Gazzza110: raises to $20 Dreyfus2: folds tutur: calls $18 hero: calls $10 ----- FLOP ----- [Ah Ad 4d] Gazzza110: checks tutur: checks hero: checks ----- TURN ----- [Ah Ad 4d][7d] Gazzza110: bets $20 tutur: calls $20 hero: raises to $60 Gazzza110: raises to $133.17 and is all-in tutur: raises to $181 and is all-in Vad gör man? Kostar 100 att syna i en pott som är rätt stor vid det här laget. Å andra sidan så vad ska dem ha. A med hög kicker känns troligt på gazza. Men tutur limpsynar för 20 dollar preflop vilket som skriker pocket och sedan instasynar han en bett på 20 och instapushar efter raise och reraise. Går det att lägga? Citera
Basselito Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Jag tror han har AK/AQ ev AJ men tror inte han sitter på kåken. Oj såg inte att det var fler inblandade, men som sagt vad göra... Egentligen vill jag säga fold men jag tror inte att jag hade foldat. Men å andra sidan är jag en fisk oxå Citera
Tiggr Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Att det är 0 action på floppen talar verkligen för ett monster. Svårt att sätta på en hand dock.. AAAA... Citera
jaha Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Att det är 0 action på floppen talar verkligen för ett monster.Svårt att sätta på en hand dock.. AAAA... ja den enda realistiska hand som slår dig är fyrtalet. stämmer ju med hur han spelat den men orka folda för att fi eventuellt skulle kunna ha fyrtal? han kan ju ha AK men vågar han slowspela på en tvåfärgad flopp även om den är parad? allin på turn med 3-färg känns ju lite överhastat då. men ändå den mest troliga handen. jag hade synat här, han skulle väl knappast reraisa så med A7, A4, 44 eller 77 preflop? edit såg att tutur ställde också. ja som du säger honom är vi nog mer rädda för- underkåk väldigt troligt. eller så har båda varsitt starkt A. fast stämmer ju ej för tutur och han måste ju kunna släppa AQ och sämre där. jobbig fold men nog ofta rätt i den sitsen. Citera
Justcall Postad 18 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2006 mmm... kan väl säga att jag tiltsynade (så klart) och fi1 hade AK medan tutur satt med 77 för kåk. Jobbigt läge men bör nog vara en klar fold. Finns inte så mycket annat han kan ha. Citera
frade Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Att gazza har AK tycker känns solklart. Dock när den andre snubben synar all-in hade jag nog tänkt mig för innan jag synat turn... Citera
Recommended Posts