duplistic Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Hallaj, Har spelat professionellt ett par ar nu o har kommit till insikten att "kollegor" ar viktigt att ha bade ur spelmassig o social synvinkel. Sjalv sa bor jag sedan nagra ar i London o har dar delat lagenhet med en pokerspelare. Tyvarr sa ska han nu flytta till USA pga av karleken. (Dessa forbannade kvinnor). Undrar nu om det finns nagra andra personer i London som har en liknande situation som min o oxa kanner att det skulle vara skont att lufta lite tankar osv. Vidare undrar jag om det finns nagra darute som har nan slags kontorsliknande situation med nagra stycken spelare o hur ni isafall tycker att det fungerar. Citera
Jennez Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Hejsan! Jag bor ocksa i London och soker bostad. Jobbar pa en site har men spelar ratt mycket pa fritiden. Hor garna av dig! Citera
baller Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 jennez, erkänn, du har ingen fritid Citera
Jennez Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Jojo, klart jag har! Iofs gar den fritiden just nu ut pa att sitta pa pubar och snacka jobb med kollegor... Citera
muskala Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Vad skönt det låter att bo i London och lira poker tillsammans! Lite OT kanske: Går det att få tag på hyggliga lägenheter för 7-9 000 kr / mån inte allt för långt från London? Har fudnerat på att flytta mig ditåt... Citera
Jennez Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 En studioflat i London (alltsa en etta) kostar ca £1200 i manaden. Blir saklart billigare ju langre ut man kommer. Det vanligaste ar val att man ar ett gang som delar lagenhet dar man antingen delar eller har egna rum. Kostanden da brukar ligga pa £400-600 i manaden. Citera
Guggan Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 jag och polarna bodde i en trea av tveksam kvalitet för 1100 Pund plus 200 för el och liknande. Var i zon 2, från dörren till leicester square på 20 min. Citera
Jennez Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 jag och polarna bodde i en trea av tveksam kvalitet för 1100 Pund plus 200 för el och liknande. Var i zon 2, från dörren till leicester square på 20 min. Ok, jag snackar om Zon 1. Ute i ghettot far andra bo... Citera
masterplan Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 En studio flat kostar från £120 i veckan. En one bed room flat i zon 2 från £900 i månaden. I zon 1 (eller nära Oxford Street snarare) vill du inte bo ändå. Precis som nån nämnde är det vanligaste att man går ihop och delar på en större lägenhet eller ett hus. Då blir det betydligt billigare. Citera
Recommended Posts