Gå till innehåll

Irriterar mig på väntelistan


snorleif

Recommended Posts

Placerar mig alltid i waitlist när jag ska in och lira, när bara ett bord erbjuds är det bara att tacka ja och slå sig ner. Men ofta får man uppflera rutor(om lediga platser), tackar jag ja till en eller flera av dom står det alltid reserverat på platserna. Går alltså inte att slå sig ner. :twisted:

Retar mig verkligen på detta och hoppas någon har ett tips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir ofta sådär för mig. Tror att det blir så när man söker en ledig plats, (any table). Och utan att ha fått den platsen söker ännu en stol, (any table).

Då brukar det komma fullt med popups om lediga bord, men det är inget av dom som det går att sätta sig på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara den första popup-rutan om att du har en plats som du kan ta. Kommer det 6 stycken är det alltså bara den understa rutan som fungerar. Sjukt irriterande och jag hatar systemet. :?

 

Det är bara att leva med det. Skriv ett argt mail till PartyPoker om det känns bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en smidig lösning med att ställa sig på väntlistan för ett bord i taget, men det är självklart att man inte ska få strul bara för att man ställer sig på kö till flera samtidigt.

Jag ska skicka det här vidare till den tekniska avdelningen för att se om de har någon lösning på gång.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...