Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Edit från min blogg på ProSharks.

"Unibet Summer Poker låg på agendan och till en början så bet man lite på naglarna eftersom registreringen skulle prompt ske online. LotteriInspektionen hade aviserat sin närvaro där nere och Spelbolagen tassade fram i skarpa lägen hela tiden. Unibet och jag hade dock kommit överens om detta och till slut så lyckades vi få ihop 46 spelare av Max 50 till en 330 Euros FreezeOut. Kul!!! Turneringen spelades med 5000 i startmarker och det fanns en del intressanta namn i startlistan. Tobias Persson, William Thorsson, Mikael Eslon mm... Efter 6 timmars spel så stod segraren klar och och den totala prissumman på ca 13.000 Euros fördelades på 6 spelare. Fivver5, som är en räv i pokerbranschen plockade hem 6:e platsen och ca 900 Euro. Bra jobbat och hoppas att din mans otroligt ihärdiga filmande från Eventet ger många högtidsstunder hemma. Hotel Skansen var stället för kvällen och deras konferensavdelning var faktiskt bättre än förväntan att genomföra turneringen på.

Resultat från Unibet Summer Poker.

(ca priser i Europeiska Tändstickor)

1. ankaret 5.500

2. -tomtefan- 3.100

3. pullkungen 1.775

4. andybj 1.360

5. omgAshark_ 1.092

6. Fivver5 820

Grattis till ITM måste man säga och vi ger detta en chans till nästa år. Hoppas att intresset och de som var med kan bidra till att vi kan höja ribban ännu mer nästa gång."

Hoppas att alla trivdes...

Joakim

Postad

Tack ännu en gång Jocke och Unibet. Kom på att jag glömde berömma buffén förra gången, bra mat och allt fylldes på snabbt. Det var tom så att alla fick mat så snabbt på rasten blev 30min för lång i mitt tycke.

Kommer nästa år igen om någon lovar mig att jag inte ska behöva må så här dåligt så här länge nästa år.

MVH sweCyrus