Joyga Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Vad tycker ni:är det rätt att slänga ut klubbarna från serie A?` Jag tycker dte är självklart att dom ska uteslutas,men jag tycker även milan ska uteslutas,sen att få börja serie B med 30 minus poäng som juve fick kan tänkas lite hårt,men ändo inte dom har fifflat och bluffat för mycket,tror dte är bra på sikt för fotbollen. Citera
Suron Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Vad tycker ni:är det rätt att slänga ut klubbarna från serie A?` Jag tycker dte är självklart att dom ska uteslutas,men jag tycker även milan ska uteslutas,sen att få börja serie B med 30 minus poäng som juve fick kan tänkas lite hårt,men ändo inte dom har fifflat och bluffat för mycket,tror dte är bra på sikt för fotbollen. Varför skall Milan straffas lika hårt? Vet du vad de gjort sig skyldiga till? Eftersom de får ett lägre och lindrigare straff så har de förmodligen inte gjort något allvarligt brott. Bara för att de varit med i samma utredning som de tre andra lagen så skall de inte straffas på samma sätt... Citera
BOGiS Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Underbart ! Trevligt för Fiorentina supportrarna att se sin klubb åka ner ingen – det var inte länge sedan de åkte ner på grund av ekonomin. Citera
Loveless Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Jo det är jättekul att heja på la viola. Och tror du glömde ett 'inte' i din text. Citera
BOGiS Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Jag var ironisk gällande Fiorentina supportrarnas glädje, trodde det framgick Citera
juttis Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Så Zlatan kan med detta inte längre titulera sig italiensk mästare? Citera
Recommended Posts