Gå till innehåll

WSOP Steps, hela listan försvunnen!


Sandbaerg

Recommended Posts

Men o-tiltande att hela WSOP Steps-listan försvunnit... Hade ju megaflytet uppe och vill spela vidare! :(

 

Och såklart så funkar ALLTING annat på hela PP, förutom det jag vill spela...

 

Om jag går och lägger mig nu, och spelar vidare imorgon (om det funkar) - och inte har samma flyt... Då börjar jag fan gråta :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför fanns det ingen information om det när man registrerade sig då? Att det skulle upphöra?

 

Känns ju ganska mycket waste på pengar/tid för min del att jag satt och spelade igår då. Nu gick jag iofs in på nivå 1, men jag vann den och såg fram emot att spela nivå 2. Kul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är vad som händer med det värde din plats har... i Prima så stoppar dom in allt detta värde i en MTT som spelarna blir anmälda i (har jag för mig). Det känns inte bra, men bättre än att det går upp i rök...

Ja det är faktiskt sant. En plats på nivå två är ju ändå värt $55 ($50+$5).

 

Hur gör de på Prima då? Alltså, lägger den in alla "vunna nivåers" värde i en och samma MTT? Det känns ju lite orättvist, att om man som jag går in på nivå 1 för $9+1. Och någon (säg två st) går in på nivå 3 direkt och betalar $200+15. Och båda vinner. Då är mitt värde uppe i $50+5, medan de andra personernas värde är $600+40.

 

Skulle det då innebära att vi tre (om man bortser från alla andra som vunnit platser på en nivå över, samma nivå igen, samt nivåer under) skulle spela i samma turnering med en prispool på $50+$600+$600=$1250?

 

Om det hade blivit som i mitt exempel, så får de mer än gärna ta efter Primas princip! (För visst hade jag "tjänat" oerhört på detta?)

 

Men, om jag nu har tänkt rätt i fallet ovan, så kan jag inte tänka mig att det blir på detta sätt.

 

Så, om alla får sina vinsters värde krediterat, så blir jag nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, om alla får sina vinsters värde krediterat, så blir jag nöjd.

 

You wish, så brukar party inte göra, tidigare har de stängt stegen och sen har folk som haft innestående tokens stått med lång näsa... men vem vet, policys kan förändras... 8-)

 

Hoppas på det bästa...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, om alla får sina vinsters värde krediterat, så blir jag nöjd.

 

You wish, så brukar party inte göra, tidigare har de stängt stegen och sen har folk som haft innestående tokens stått med lång näsa... men vem vet, policys kan förändras... 8-)

 

Hoppas på det bästa...

Hmm, där ser man. :(

 

Får väl lägga mitt hopp till PartyPoker-representanten här på forumet, och hoppas han är lika tillmötesgående som HeyJohan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sandbaerg:

Ska se vad vi kan göra åt servicenivån :)

 

1. Kommer att ta reda på exakt vad som händer med din token.

2. Återkommer med besked.

3. OM svaret inte är tillfredsställande så får vi väl se till att göra dig glad och nöjd på något annat sätt :)

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och här kommer svaret:

- Alla spelare som har en token innestående till WSOP Steps kommer att få pengar som motsvarar dessa tokens värden insatta på sina konton inom 7-10 dagar.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Okej, det låter bra :)

Tack så mycket för hjäpen!

 

Edit: Har fått pengarna nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...