Gå till innehåll

Hur gör ni för att hålla motivationen uppe?


handmadegod

Recommended Posts

Vad gör ni för att hålla motivationen att spela poker uppe? Jag har satt upp mål för månaden i hopp om att motivationen att spela skulle öka men istället har den gått spikrakt neråt. Varför spela poker när man kan göra annat liksom? Missförstå mig inte nu, jag tycker det är roligt att spela poker men inte mer än att tex spela World of warcraft eller kolla på high stakes.

 

Hilfe bitte!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också svårt att förstå hur man orkar sitta hela dagar och lira på nätet. Har den senaste veckan spelat dubbelt så mycket tid än jag brukar och trots att jag gått hyfsat plus under veckan så börjar jag känna mig less att spela.

 

Jag älskar ju spelet men det verkar som att det kan bli för mycket av det goda. Det är ju inte direkt så socialt att bara sitta och glo på en pokerklient då man ju blir helt mosig i huvudet efter några timmar. Men så är jag också en som föredrar live-poker före online-spel just för att det mer socialt även om det är lättare att vinna pengar på nätet.

 

Pengar är inte allt i livet ... även om det underlättar :D

 

Nej, det blir till att gå tillbaka till att spela lite mindre och ha mer kul, men nu så här i semestertider så är det ju lätt att man spelar lite mer än man borde. Men jag vill inte riskera att bränna ut glädjen för pokern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...