tikhal Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Gaslight 8161529-90887 Holdem No Limit $0.50/$1 Hand Start. Seat 1 : SlipKnot081 has $0 Seat 2 : mark81 has $19 Seat 3 : cowboy kid has $212.49 Seat 4 : reserved has $12.85 Seat 5 : silverhawks has $40.25 Seat 6 : hero has $158.32 silverhawks is the dealer. hero posted small blind. cowboy kid posted big blind. Game [90887] started with 4 players. Dealing Hole Cards. Seat 6 : hero has Tc Kc reserved folded. silverhawks folded. hero called $0.50 cowboy kid checked. Dealing flop. Board cards [8c Th 6c] hero bet $2 cowboy kid called $2 and raised $8 hero called $8 Dealing turn. Board cards [8c Th 6c 7c] hero checked. cowboy kid checked. Dealing river. Board cards [8c Th 6c 7c Jh] hero bet $16 cowboy kid has 10 seconds to respond. cowboy kid called $16 Jag vet att jag bör höja denna pf, men dagen hade vart kryddad med taskiga beats. så dåligt spelad den kan bli, Skäms när jag läser den. Fick dock ut ett pottbet på river. Hur hade du spelat denna ? Förutsätt att motståndet är fisk. Citera
flexnip Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 raise till 4 pre, potbet flop, hade han raisat hade jag atagligen ställt/höjt kraftigt, såg att era stackar var en bit över inköp Citera
ampixo Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 raise till 4 pre, potbet flop, hade han raisat hade jag atagligen ställt/höjt kraftigt, såg att era stackar var en bit över inköp Förstår jag det rätt om du är redo att committa 150bb med TPGK? På en flop som kan passa bigblind som handsken? Förstår inte ditt tänk, tycker snarare du säger emot dig själv. OT: Höj preflop, led ut på flop. Vid mothugg får du väl omvärdera situationen beroende på motståndaren. Men oftast bör väl handen gå till showdown. Citera
flexnip Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 raise till 4 pre, potbet flop, hade han raisat hade jag atagligen ställt/höjt kraftigt, såg att era stackar var en bit över inköp Förstår jag det rätt om du är redo att committa 150bb med TPGK? På en flop som kan passa bigblind som handsken? Förstår inte ditt tänk, tycker snarare du säger emot dig själv. OT: Höj preflop, led ut på flop. Vid mothugg får du väl omvärdera situationen beroende på motståndaren. Men oftast bör väl handen gå till showdown. skrev först utan att kolla deras stackdjup, ändrade sedan det jag skrev lite slarvigt, men säg att man höjjer till 4 pre, BB synar, man pottar 8, han slår om till (normalt 24-30?), ska man då syna?, kan vara en semibluff , jag skulle då häjt tillbaks kraftigt till ca 66... Citera
Jessica Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Tycker du ska höja pf. Checka lr beta turn beroende på read på killen. Iaf så jag skulle spelat low nl. Citera
bzkt Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 raise till 4 pre, potbet flop, hade han raisat hade jag atagligen ställt/höjt kraftigt, såg att era stackar var en bit över inköp Förstår jag det rätt om du är redo att committa 150bb med TPGK? På en flop som kan passa bigblind som handsken? Förstår inte ditt tänk, tycker snarare du säger emot dig själv. Han har TPGK med färgdrag. Citera
Recommended Posts