Gå till innehåll

DaPine lirar SnG igen!


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 75
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelade precis ett set med 8 sng.. Kände att det hämmade mitt spel rätts tort att spela så många bord.

 

* 8 bord i set. Tid: 40 min.

Det blir 12 sng/timma.

 

*4 bord contuinues. avg min varje sng är 26 min. Alltså 4 sng varje 26 min. Det blir 9.2 sng/timma.

 

*6 bord continues. avg min är 26 min. Alltså 6 sng varje 26 min.

Det blir 13.8 sng/timma

 

 

8 bord i set kan jag utesluta just nu. Inte mogen för det än. Möjligtvis om jag köper en 30" skärm. Med 6 bord continues får jag in 4.6 fler sng/timma än med 4 bord continues. 6 bord klarar jag också av enkelt. Så valet är tämligen givet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonushorning är ju mycket säkrare pengar än SnG, så jag ska absolut inte sluta bonushora för jag behöver en relativt stabil inkomst...

 

Kommer den 1:a nästa månad starta en ny dagbok (igen), sen startar jag aldrig nån ny ;) För då ska jag bestämma hur mycket jag ska casha ut varje månad, så blir perfa att göra en ny då som har specielle mål varje månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Party Poker

No Limit Holdem Tournament

Blinds: t25/t25

(Ante: t25)

4 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: t10010

Button: t2665

SB: t3330

DaPine: t3995

 

Pre-flop: (4 players) DaPine is BB with :Ah::3h:

UTG folds, Button raises all-in t2640, SB folds, DaPine folds.

Uncalled bets: t2615 returned to Button.

 

Results:

Final pot: t175

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående handen, menar du om du skulle synat? En syn finns ju inte i det läget. Den enda handen du har bättre än 60-40 mot är A2.

 

alttså, såg nu att blindsen är harv, dem är 200/400. Button trycker ju 6 dagar i veckan där med any two. Säg att jag är helt säker på att jag har bäst hand, ska jag ta synen då? Jag brukar inte ta den även om jag känner jag har bäst hand eftersom jag kan köpa upp mig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdatera mer :evil:

 

väntar med det tills ibörjan av nästa månad, då blir det ny dagbok och SERIÖSA uppdateringar VARJE dag :D

 

Bra. För dina uppdateringar och plussningar är en motivation boost för många och inklusive moi 8-)

 

Låter trevligt de :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...