Cleburne Postad 13 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Så jag har lyckats pressa upp totalen till 87,5k, men jag var tvungen att casha ut från SS. Vette fan om man kan spela där i fortsättningen. Utdragningarna haglar så jävla tätt att det är svårt att hålla tilten borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Jag gav SS en chans till, men efter att ha plussat en hundring och blivit våldtagen av utdragningar så gick jag in på ett tomt bord och skrev så hemska saker att jag knappast lär våga mig tillbaka dit. Nya hemvisten är Party. Har iofs bara lirat där några timmar, men välkomstbonusen är inhämtad (tog typ tre timmar att få 100 dollar på NL25) och jag lyckades få till lillplusset på spelet. Det känns dock ovant att lira i dollar. Totala plusset har jag inte stenkoll på nu, men cirkus 88,5k kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Stort grattis till dig. Nästan så att du får skapa en dagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Skulle en vänlig moderator kunna tänka sig att flytta den här tråden till dagböckerna? Om det nu går... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Jag bumpar tråden för att försöka fånga en moderators uppmärksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Skulle en vänlig moderator kunna tänka sig att flytta den här tråden till dagböckerna? Om det nu går... Skapa en ny Fräsch dagbok istället så låser jag den här tråden då den börjar gå/redan gått överstyr. MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts