Gå till innehåll

FAQ för 24hPoker


sostlind

Recommended Posts

*** JUST NU ***

Sit n Go är tillbaka.

***

Då 24hPOKER trådarna blir både långa och många har det börjat bli allt vanligare att standardfrågor upprepas. Jag vill hålla en extra hög service till POKERFORUM.nu's medlemmar men det tar mycket tid att svara på redan ställda frågor. Hur det kommer att fungera praktiskt när det gäller vem som får posta, om tråden ska vara klistrad osv överlåter jag med varm hand åt QoS och gänget.

 

Mvh

Stefan Ostlind

Marketing Director 24hPOKER

 

Innehåll:

Insättningar och uttag

Bonuskoder

Olika nicknames eller samma i B2B Poker nätverket

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Insättningar och uttag

En liten marknadsundersökning om nedan system är bra eller ej hittar ni här!

 

På 24hPOKER erbjuder man ett gratis uttag per månad. Vill man göra fler kan man betala med lojalitetspoäng (VIP) eller €10. Flera utttag inom en timme behandlas som ett uttag.

 

Inga insättningsavgifter

 

De insättningar man gjort via kreditkort och Neteller måste först gå tillbaka dit innan man kan begära uttag till tex bank.

 

Inga begänsingar på när man kan begära uttag.

 

Uttagsförfrågningar behandlas inom 24 timmar och oftast snabbare.

 

Från det att vi processat (och alltså godkänt) utbetalning tar det 2-21 dar för kreditkortsutb och ca 2-5 dagar till Europeiskt bankkonto. Utbetalningar till SEB och Neteller syns omedelbart.

 

Uttag kan ske direkt och omgående till svenskt (Europeiskt) bankkonto utan extra avgifter. Man kan även sätta in pengar direkt via bankkonto.

 

Vill man rundgå regeln om att pengar från Neteller ska tillbaka till Neteller tar 24hPOKER en avgift på 4% för att täcka sina egna direkta kostnader.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonuskoder

 

Nya spelare

Nya spelare som antingen klickar på bannern eller fyller i signup-kod X100SFD1.

 

Då blir ni taggade till POKERFORUM.nu och får ett erbjudande om 30% i bonus på den första insättningen ni gör oavsett när insättningen görs.

 

Bonusen betalas ut efter 30 dagar.

 

Max bonus är €100 och man måste under de 30 dagarna från det att ens insättning registrerats tjäna VIP100 per €10 i bonus.

 

Exempel 1:

 

Insättning 1 jan: €500

Intänade VIP 1-30 jan: 650

Bonus: € 60

 

Exempel 2:

 

Insättning 1 jan: € 100

Intjänade VIp 1-30 jan: 1200

Bonus: €30

 

Exempel 3:

 

Insättning 1 jan: € 20

Insättning 2 jan: € 500

Intjänade VIP januari: 1000

 

Om du använt insättningskoden i samband med din € 20 insättning får du € 6.

 

Om du använt den i samband med din €500 insättning får du € 100.

 

VIP i samband med ovan bonus

Det spelar ingen roll hur mycket VIP du använder under bonus-perioden. Det är hur mycket du tjänar som räknas.

 

Flera konton

Vi tillåter 2 st separata konton per hushåll (=ip-adress) men bara en person tillåts använda bonusar.

Signa inte upp pojkvännens/flickvännens namn för att tillgodogöra er extra bonus alltså. Även om det slinker igenom till en början riskerar ni att få konton avstängda och all bonus beslagtagen. Är det uppenbart bonus abuse med multipla konton och annat trams riskerar man även att eventuella vinster och insättningar fryses inne. misstag kan vi alla göra och rent mjöl i påsen = inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Olika nicknames eller samma i B2B Poker nätverket

 

Finns det några krav hos B2Bpoker att man ska ha samma användarnamn i alla rummen? Försökte nämligen registrera mig på Staffpoker med samma användarnamn som jag använder på 24hPOKER men fick "The username provided is already in use."

 

Ville bara va säker, trist att få konton spärrade.

 

Nej du kan INTE ha samma användarnamn på olika partners och du kan INTE lira med ett användarnamn på olika partners. Du FÅR skapa flera konton inom B2B nätverket men du kan INTE spela samtidigt med olika konton.

 

Du MÅSTE dessutom registrera korrekt för och efternamn, adress och andra personuppgifter annars kan det bli problem vid cashout.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hur mycket ska man sätta in för att få max bonus ?

 

De insättningar man gjort via kreditkort och Neteller måste först gå tillbaka dit innan man kan begära uttag till tex bank. (menas det att man måste föra tillbacka pengarna till samma ställe som man sätte in de ifrån?)

 

Vill man rundgå regeln om att pengar från Neteller ska tillbaka till Neteller tar 24hPOKER en avgift på 4% för att täcka sina egna direkta kostnader.(så om man sätter in pengar från netteler och sedan tar ut dom genom sitt visa kort så får man betala 4% på summan ?)

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...
Kan man sätta in via neteller och sen ta ut till bankkonto hos 24h utan att föra tillbaks samma insatta belopp till neteller? Har för mig de gick förut.

 

24hPOKER accepterar knappast att du använder dem som finansiell intermediär för att överföra pengar från Neteller till svenskt bankkonto. Om du däremot är aktiv kund och satt in pengar via Neteller och sedan vill checka ut vinster till ett svenskt bankkonto ser jag inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man sätta in via neteller och sen ta ut till bankkonto hos 24h utan att föra tillbaks samma insatta belopp till neteller? Har för mig de gick förut.

Det funkade förut, men så vitt jag vet måste man numera alltid föra tillbaka lika mycket till NETeller som man satt in den vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Jag har ett problem på 24hpoker. Varje gång jag loggar in står det bara: "användaren är ej aktiverad". Detta är den enda sajt som detta problem har uppstått på. Jag undrar hur jag ska göra för att komma igång å lira. Är det något som jag har glömt att fylla på i mina uppgifter?

 

tacksam för svar.

http://www.24hpoker.com/Cashier/Activate-Account.aspx

där kanske

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Nya spelare som antingen klickar på bannern eller fyller i signup-kod X100SFD1.

 

Då blir ni taggade till POKERFORUM.nu och får ett erbjudande om 30% i bonus på den första insättningen ni gör oavsett när insättningen görs.

 

Jag skapade inte mitt konto genom pokerforum.nu. Nu undrar jag om det går att "tagga om" mitt konto till pf.nu istället. Jag är inte intresserad av någon bonus, anledningen är extrapriserna i pf.nu's rankingturneringar varannan vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...