wheelinho Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Klantig man är då, jobbar mig upp och spelar bort 200 på HU mot en äcklig limpfisk som jag aldrig fick grepp om. Ska iväg på träning nu men sen så blir det grind. Juste, är ledig imorgon också Aja är väl runt 200 back Ska försöka hitta ett par roliga HH's sen tänkte jag också nu när spelet inte går som jag vill Citera
jannekev Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Klantig man är då, jobbar mig upp och spelar bort 200 på HU mot en äcklig limpfisk som jag aldrig fick grepp om. Ska iväg på träning nu men sen så blir det grind. Juste, är ledig imorgon också Aja är väl runt 200 back Ska försöka hitta ett par roliga HH's sen tänkte jag också nu när spelet inte går som jag vill är det inte du som spelar 0,25-0,50 eller 0,50-1,00 NL En riktig fisk enl mig själv.. Du hittar många fiskar som du förlorar mot. ps det är kanske du som äääär fisken Citera
wheelinho Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Klantig man är då, jobbar mig upp och spelar bort 200 på HU mot en äcklig limpfisk som jag aldrig fick grepp om. Ska iväg på träning nu men sen så blir det grind. Juste, är ledig imorgon också Aja är väl runt 200 back Ska försöka hitta ett par roliga HH's sen tänkte jag också nu när spelet inte går som jag vill är det inte du som spelar 0,25-0,50 eller 0,50-1,00 NL En riktig fisk enl mig själv.. Du hittar många fiskar som du förlorar mot. ps det är kanske du som äääär fisken Haha vem är du? Jo jag måste nog vara fisken. Vem bryr sig, Du kanske? Citera
wheelinho Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Gick upp och ner idag, mer än vanligt. Slutar iaf på plus, hur ska man inte kunna göra de 21/8 - $367 (MTT: $60) 22/8 - $54 (MTT: $70) 23/8 - $475 24/8 - $195 (MTT: $27.5) MONSTERMÅLET (2006-08-16) $2242 / $5000 Citera
lappmail Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 MONSTERMÅLET (2006-08-16) $2242 / $5000 Monstermålet (låter iofs som nått från korvmojjen) inkluderar det din start BR eller är det bara vinstpengarna? Citera
wheelinho Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 MONSTERMÅLET (2006-08-16) $2242 / $5000 Monstermålet (låter iofs som nått från korvmojjen) inkluderar det din start BR eller är det bara vinstpengarna? Bara vinstpengar sen 16/8. Citera
lappmail Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 najs... Önskar jag hade lite mer tid att lägga på pokern nu, då jag är inne i flytet åxå. Citera
wheelinho Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 najs... Önskar jag hade lite mer tid att lägga på pokern nu, då jag är inne i flytet åxå. Fortsätt som du gör bara, det blir fina pengar endå ju, du har väl dragit in 10 lakan i runda slängar på ca 2 veckor, de är ju inte illa, eller? Man får ju se det som "extrapengar", som man igentligen skulle kunna klara sig utan Citera
lappmail Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Ett delmål är att bara ha vinstdagar i min dagbok !! Citera
jannekev Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Klantig man är då, jobbar mig upp och spelar bort 200 på HU mot en äcklig limpfisk som jag aldrig fick grepp om. Ska iväg på träning nu men sen så blir det grind. Juste, är ledig imorgon också Aja är väl runt 200 back Ska försöka hitta ett par roliga HH's sen tänkte jag också nu när spelet inte går som jag vill är det inte du som spelar 0,25-0,50 eller 0,50-1,00 NL En riktig fisk enl mig själv.. Du hittar många fiskar som du förlorar mot. ps det är kanske du som äääär fisken Haha vem är du? Jo jag måste nog vara fisken. Vem bryr sig, Du kanske? Vem bryr sig? Inte jag, kollade runt och såg fisken wheelino. ventilerde min åsikt bara. Någon måste ju vara fisk.eller? Citera
wheelinho Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Klantig man är då, jobbar mig upp och spelar bort 200 på HU mot en äcklig limpfisk som jag aldrig fick grepp om. Ska iväg på träning nu men sen så blir det grind. Juste, är ledig imorgon också Aja är väl runt 200 back Ska försöka hitta ett par roliga HH's sen tänkte jag också nu när spelet inte går som jag vill är det inte du som spelar 0,25-0,50 eller 0,50-1,00 NL En riktig fisk enl mig själv.. Du hittar många fiskar som du förlorar mot. ps det är kanske du som äääär fisken Haha vem är du? Jo jag måste nog vara fisken. Vem bryr sig, Du kanske? Vem bryr sig? Inte jag, kollade runt och såg fisken wheelino. ventilerde min åsikt bara. Någon måste ju vara fisk.eller? Jasså, wheelino, men där är inte jag. Citera
wheelinho Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 FAN, nu blir jag arg. Spelar en 22$ re-buy till söndags turren på PS. 6 pris, självklart åker man som nummer 7 men en helvettes jävla massa chanser att folk åker innan. Shortis med A-J all in mot k-9 pf på brädan Q-4-Q-K-10. Var en till liknande men kommer inte ihåg. Blir så jädrans lack Citera
FinaFisken Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 FAN, nu blir jag arg. Spelar en 22$ re-buy till söndags turren på PS. 6 pris, självklart åker man som nummer 7 men en helvettes jävla massa chanser att folk åker innan. Shortis med A-J all in mot k-9 pf på brädan Q-4-Q-K-10. Var en till liknande men kommer inte ihåg. Blir så jädrans lack Fråga; Ställde du med A-J eller med K-9? För om du ställde med A-J så bör du rimligtvis vunnit på stegen.. Citera
MrGargamel Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Hmm såg av en slump att du spelade lite i mina hemkvarter (2/4 HU) mot en snubbe. Hann bara se några händer innan du tog 80% av hans marker i en pott samt skrev "ty" följt av att du loggade ut direkt. Blev lite chockad då det är det bland det lägsta som finns och inte bara pokerväg. Hände det nånting innan eller varför gjorde du så? Citera
wheelinho Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 FAN, nu blir jag arg. Spelar en 22$ re-buy till söndags turren på PS. 6 pris, självklart åker man som nummer 7 men en helvettes jävla massa chanser att folk åker innan. Shortis med A-J all in mot k-9 pf på brädan Q-4-Q-K-10. Var en till liknande men kommer inte ihåg. Blir så jädrans lack Fråga; Ställde du med A-J eller med K-9? För om du ställde med A-J så bör du rimligtvis vunnit på stegen.. Det var inte jag, det var en annan som var short, hade han åkte så hade jag kommit ITM. Citera
wheelinho Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Hmm såg av en slump att du spelade lite i mina hemkvarter (2/4 HU) mot en snubbe. Hann bara se några händer innan du tog 80% av hans marker i en pott samt skrev "ty" följt av att du loggade ut direkt. Blev lite chockad då det är det bland det lägsta som finns och inte bara pokerväg. Hände det nånting innan eller varför gjorde du så? Inte lika lågt som Glocalnet, dom erbjuder bredband från xxxkr/mån. Nej inget speciellt. Citera
MrGargamel Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Hmm såg av en slump att du spelade lite i mina hemkvarter (2/4 HU) mot en snubbe. Hann bara se några händer innan du tog 80% av hans marker i en pott samt skrev "ty" följt av att du loggade ut direkt. Blev lite chockad då det är det bland det lägsta som finns och inte bara pokerväg. Hände det nånting innan eller varför gjorde du så? Inte lika lågt som Glocalnet, dom erbjuder bredband från xxxkr/mån. Nej inget speciellt. Jorå, det slår faktiskt Glocalnet med hästlängder. Du bör byta namn till Runninho, omgående. Citera
wheelinho Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Hmm såg av en slump att du spelade lite i mina hemkvarter (2/4 HU) mot en snubbe. Hann bara se några händer innan du tog 80% av hans marker i en pott samt skrev "ty" följt av att du loggade ut direkt. Blev lite chockad då det är det bland det lägsta som finns och inte bara pokerväg. Hände det nånting innan eller varför gjorde du så? Inte lika lågt som Glocalnet, dom erbjuder bredband från xxxkr/mån. Nej inget speciellt. Jorå, det slår faktiskt Glocalnet med hästlängder. Du bör byta namn till Runninho, omgående. Ja, vet dock inte hur man byter, kan man maila supporten bara eller? Citera
wheelinho Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Ja klarar inte av att spela 0.5-1 med den rullen jag har just nu. Blir för mycket skottande, låg ca 500+ idag, nu är jag väl 300 back. Kommer därför casha ut vinsten jag gjort och försöka göra om samma sak igen Det är min hjärna som funkar konstigt Gambler och vinnarskalle funkar inte så bra till poker Citera
Tornie Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Hur går det med spelandet har du slutat skriva i dagboken? Citera
wheelinho Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Hur går det med spelandet har du slutat skriva i dagboken? Japp sluta skriva, hade inte riktigt tid och orken Tänkte slinka in tebax och dela med mig lite nu bara, har plussat fint på senaste och har en rulle för 1-2 men känner att jag inte är tillräckligt bra för att spela där ännu. Så jag spelar just nu NL50 och det funkar bra. Lite stats på 6k händer. http://www.uploadhut.com/upload/154150.jpg Citera
sloman Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Vilket program är det du använder för att få fram den statistiken? Mvh slö Citera
wheelinho Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Vilket program är det du använder för att få fram den statistiken? Mvh slö pokertracker, pokertracker.com Citera
sorkenkk Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Hur går det med spelandet har du slutat skriva i dagboken? Japp sluta skriva, hade inte riktigt tid och orken Tänkte slinka in tebax och dela med mig lite nu bara, har plussat fint på senaste och har en rulle för 1-2 men känner att jag inte är tillräckligt bra för att spela där ännu. Så jag spelar just nu NL50 och det funkar bra. Lite stats på 6k händer. http://www.uploadhut.com/upload/154150.jpg lol lycka till med att hålla det där.... Citera
wheelinho Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Hur går det med spelandet har du slutat skriva i dagboken? Japp sluta skriva, hade inte riktigt tid och orken Tänkte slinka in tebax och dela med mig lite nu bara, har plussat fint på senaste och har en rulle för 1-2 men känner att jag inte är tillräckligt bra för att spela där ännu. Så jag spelar just nu NL50 och det funkar bra. Lite stats på 6k händer. http://www.uploadhut.com/upload/154150.jpg lol lycka till med att hålla det där.... Men är det inte Weak-übertighta sorkenkk som kikar in? Jo, visst är det så. Det är ju du som gör det möjligt att jag har så bra stats Citera
Recommended Posts