cAshville Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Hur funkar Bank Draft? Någon som har erfarenhet av det från tex Titan Poker eller CDpoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Du far helt enkelt skylla dig sjalv. Vad ar det som gor att alla blir analfabeter sa fort de ser orden "Terms & Conditions"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 11 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 bra svar, då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Varför skulle det vara 21 års åldersgräns? Gå in och läs deras regler. Om det nu är 21 års åldersgräns borde de väl ha reagerat på det när du reggade dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 11 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Står inget på hemsidan. Dessutom reggade jag mig via en affiliate om det nu spelar någon roll. Vad jag vill är att veta om det kommer vålla mig stora problem om jag gör en Bank Draft- checken kommer hem till mig, MEN med 85 som födelseår istället för 88, då kan jag inte få ut några pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Du skrev alltså att du är född 85 istället för 88? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 11 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 We have received your withdrawal request for the total amount of $x with the preferred payment method of a bank draft. Please note that the bank draft will be sent to the address below as specified at your poker account. We ask you to contact us as soon as possible in the event that the below address is no longer in use and/or might be insufficient for proper mail delivery, so that we can send the bank draft to the correct address: Henke Hakanson vXXXtavagen 3X stockholm, <state> 14X70 Sweden Det står inget om personnummer? är checken verkligen giltig att ta ut pengar med hos min lokala bank? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 11 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Ni kan stänga tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts